پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان و آمار موجود در بهشت زهرا (س) شنبه 17 مهر 75 نفر به علت کرونا یا احتمال کرونا جان خود را از دست داده ا ند.

منتشر شده در 18 مهر 1400
در سرویس

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران  درباره آخرین آمار متوفیان کرونا در پایتخت اظهار داشت: بر اساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان و آمار موجود در بهشت زهرا (س) شنبه 17 مهر 75 نفر به علت کرونا یا احتمال کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از این تعداد 42 نفر مرد و 33 نفر زن بوده اند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: 52 نفر از این متوفیان در بهشت زهرا (س) تدفین شده و 23 نفر متوفی به خارج از سازمان انتقال یافته اند.

امانی خاطرنشان کرد: البته مسؤولیت تأیید قطعی به لحاظ علمی یا پژشکی همچنین تعداد آمار به عهده ستاد ملی مقابه با کرونا است و این آمار مربوط به تعداد متوفیانی است که گزارش آنها در بهشت زهرای تهران ثبت شده است.

وی گفت: مدیریت شهری جدید همگام با سایر دستگاه ها به صورت ویژه به موضوع کرونا ورود یافته و خوشبختانه در هفته های اخیر با تسریع در روند واکسیناسیون شاهد کاهش آمار متوفیان ناشی از این بیماری بوده ایم.

عضو شورای شهر تهران در پایان از شهروندان خواست: همچنان در رعایت پروتکل ها دقت کنند تا با این مسأله و موضوع واکسیناسیون شاهد مهار هر چه بهتر ویروس منحوس کرونا باشیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/91338

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی