پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جام حذفی فوتبال؛

تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های ایران مقابل استقلال و به با دو گل به برتری رسید و موفق شد آبی‌پوشان را حذف کند.

منتشر شده در 14 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ تیم‌های مس رفسنجان و استقلال امروز از ساعت ۱۷ در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «رضا عادل» با کمک‌های «محمدرضا منصوری» و «هادی طوسی» برعهده داشت.

استقلال در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت و برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی باید از سد مس رفسنجانی عبور می‌کرد که با آمدن محرم نویدکیا روند خوبی را در پیش گرفته بود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه نسبت به آخرین بازی تیمش در لیگ برتر چند تغییر را در ترکیب استقلال ایجاد کرد. او تحت هیچ شرایطی دوست نداشت با استقلال وداعی زودهنگام در جام حذفی داشته باشد.

مس رفسنجان با نویدکیا پیشرفت چشمگیری داشته است. این تیم از نظر فنی و تاکتیکی قابل قیاس با تیم چند ماه گذشته نیست و به دنبال این بود صدرنشین لیگ برتر را از گردونه جام حذفی حذف کند.

دقایق حساس

دقیقه ۴: اشتباه مدافعان استقلال در دفع توپ باعث شد تا سجاد شهباززاده در پشت محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شود، اما ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: سانتر جعفر سلمانی در محوطه جریمه مس رفسنجان با ضربه مرادمند همراه شد که مدافع پیش‌تاخته استقلال در ادامه با حامد لک برخورد کرد. داور در میان اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان مس به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. صالح حردانی پشت توپ توپ ایستاد، اما ضربه او به زیبایی توسط لک مهار شد.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق منتظرمحمد نزدیک بود موقعیت خطرناکی را برای مس رفسنجان به وجود آورد، اما سیدحسین حسینی با خروج به موقع این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۴: پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه استقلال شد و توپ را به محمدمهدی محبی پاس داد و این بازیکن با ضربه‌ای فنی به راحتی دروازه حسینی را باز کرد تا ورزشگاه شهدای مس غرق در خوشحالی شود.

دقیقه ۳۸: اشتباه روزبه چشمی باعث شد تا محبی فرصت مناسبی برای شوت‌زنی پیدا کند، اما حسینی اجازه نداد برای بار دوم دروازه استقلال باز شود.

دقیقه ۴۴: اشتباه مدافع مس رفسنجان در دفع توپ نزدیک بود با گل به خودی همراه شود، اما حامد لک خیلی خوش شانس بود که توپ با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت تا دروازه‌اش بسته بماند.

دقیقه ۴۷: سانتر ابوالفضل چلالی از روی نقطه کرنر با ضربه رافائل سیلوا همراه شد، اما توپ به خارج رفت.

دقیقه ۵۵: شوت امید حامدی فر هافبک استقلال که در نیمه دوم از سوی جواد نکونام فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه ۶۳: محمدمهدی محبی بهترین فرصت را برای دبل در این مسابقه داشت، اما ضربه او توسط سید حسین حسینی با پا مهار شد.

دقیقه۶۷: در شرایطی که منتظرمحمد در شرایط مشکوک به آفساید قرار داشت، توپ به این بازیکن عراقی رسید و او با ضربه چیپ به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را از بالای سر سید حسین حسینی به گل دوم مس رفسنجان تبدیل کرد.

دقیقه ۸۰: امید حامدی فر با یک ضربه قیچی برگردان دروازه مس را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: روی سانتر ابوالفضل جلالی توپ از دستان حامد لک خارج شد و رافائل سیلوا موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند، اما داور به دلیل خطای آرمین سهرابیان روی لک این گل را مردود اعلام کرد. استقلالی‌ها به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

در دقایق باقیمانده بازی نیز استقلال موفق به خلق موقعیت گلزنی نشد و در نهایت تیم تحت هدایت ستاره اسبق سپاهان، با شایستگی راهی مرحله بعدی جام حذفی شد و یک جام از دست نکونام و تیمش پرید.

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، علی محمدی، فرشید باقری، منتظرمحمد، سعید واسعی (محمد اکبری)، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (مهدی مهدی پور)، آرمین سهرابیان، صالح حردانی (میلاد فخرالدینی)، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف (میلاد محمدی)، آرمان رمضانی (گوستاوو بلانکو)

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/162714

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی