پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وبگردی؛

یک روزنامه نگار نوشت: چند روز گذشته کلیپ حاشیه ساز بستنی میهن انتشار یافته است اما مالک این تبلیغات چه کسی است؟ آیا همان ابربدهکار بانکی ایوب پایداری است؟

منتشر شده در 12 تیر 1401

امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه صبح نو در صفحه شخصی اینستاگرام خود در مورد نقد تبلیغات میهن نوشت:

۱- چند روزی است که موزیک ویدئویی از کمپین تبلیغاتی گروه لبنیات و بستنی میهن با حضور اینفلوئنسرهای فضای مجازی منتشر شده است. 

۲- مسلما اشخاص حاضر در کلیپ برای رضای خدا حاضر به همکاری نشده‌اند و احتمالا رقم‌های خوبی دستمزد گرفتند.

۳- این بخشی از گزارشی است  که روزنامه ایران در تاریخ هشتم اردی‌بهشت امسال منتشر کرده‌است: در آخرین روز فروردین‌ماه، بانک مرکزی ایران به‌دنبال انتشار جداگانه بانک‌ها، لیست ابربدهکاران بانکی 14 بانک را منتشر کرد؛ لیستی که درآن نام بانک‌های رفاه کارگران، سامان، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، قرض‌الحسنه مهر ایران، کارآفرین، کشاورزی، گردشگری، ملت، تجارت، پست بانک، پاسارگاد، مشترک ایران و ونزوئلا و اقتصادنوین دیده می‌شود. درکنار شرکت‌های بزرگ و اشخاص حقوقی که در لیست تجمیعی 333 نفری ابربدهکاران این 14 بانک قراردارند، تعدادی نیز اشخاص حقیقی هستند.شانزده شخص حقیقی در لیست ابربدهکاران قرار گرفته‌اند که در مجموع تسهیلات و تعهدات عقب افتاده آنها به سیزده هزار و صد و شصت و چهارمیلیارد تومان می‌رسد که از این رقم دوازده هزار و سیصد و نود و دو میلیارد تومان را تسهیلات تشکیل می‌دهد. نگاهی به این لیست نشان می‌دهد که ایوب پایداری با دو  هزار و هفتصد و پنجاه و پنج میلیارد تومان در رتبه اول ابربدهکاران حقیقی قراردارد.

۴- ایوب پایداری کیست؟ بنیانگذار مجتمع صنایع غذایی میهن به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان بستنی و لبنیات

۵-حال سوال؟ پول اینفلوئنسرهای حاضر در کلیپ از کجا پرداخت شده؟ شاید پول مردمی که در بانک سپرده شده و به عنوان وام به پایداری داده شده و او هنوز این پول را برنگردانده. 

در همه این‌ها باز دست لشفلوئنسرها به جیب مردم می‌رسد.

 

میهن

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/47241

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی