پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اجلاس امنیتی یازده کشور به میزبانی امارات؛

وزرای یازده کشور که خود را «ائتلاف امنیتی بین‌المللی» ‌نامیده‌اند، در دبی تشکیل جلسه دادند.

منتشر شده در 16 فروردین 1401
در سرویس

وزرای امارات متحده عربی، فرانسه، ایتالیا، بحرین، مغرب، اسپانیا، رژیم صهیونیستی، سنگال، سنگاپور، اسلواکی و هلند که خود را «ائتلاف امنیتی بین‌المللی» ‌نامیده اند، در دبی تشکیل جلسه دادند.

هدف از این نشست، بررسی به اصطلاح راهکارهای تقویت تلاش‌ها برای مقابله با جنایات سازمان‌ یافته و فراملی و مبارزه با افراط ‌گرایی و رادیکالیسم بود. اما همانطور که می‌دانیم هدف همه آنها حفاظت از رژیم صهیونیستی از طریق وارد کردن آن به بافت جوامع اسلامی عربی و تحمیل آن به جغرافیا و تاریخ با کمک رژیم های مرتد عربی است.

سوال اینجاست که چرا این ائتلاف نسبت به نژادپرستی در جوامع اروپایی به ویژه در فرانسه و هلند موضعی اتخاذ نکرد، جایی که احزاب سیاسی برای رسیدن به قدرت از طریق یک نژادپرستی آشکار بی سابقه علیه مسلمانان و اعراب با یکدیگر رقابت می کنند مانند هلند که در ماه مبارک رمضان گروه های نژادپرست در این کشور با حمایت پلیس و با مجوز حکومت، هنگام افطار، مراسم باربیکیوی گوشت خوک در برابر مساجد مسلمانان برگزار می کنند.

موضع این ائتلاف در قبال اعمال و رفتارهای طایفه گرایانه و نژادپرستانه آل خلیفه علیه مردم بحرین چیست؟

یا نسبت به امارات به عنوان میزبان دبیرخانه ائتلاف که در هشت سال گذشته همراه با عربستان سعودی، علیه ملت مسلمان عرب یمن فقط به خاطر اجرای دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت می کند و این جنایات به بزرگترین فاجعه انسانی در عصر جدید منتهی شده است اما نشست ائتلاف مقابله با جنایت، افراط‌ گرایی و خشونت هیچ موضعی در قبال آن اتخاذ نکرد.

اما از همه ننگین‌تر، حضور رژیم نژادپرست، اشغالگر و غاصب صهیونیستی در این همایش است، رژیمی که مبتنی بر قتل، غارت، سرقت، آوارگی و یهودی سازی بنا شده است، این حضور دروغ بودن شعار این ائتلاف را نشان می دهد چرا که این رژیم در هر نوع افراط گرایی و نژادپرستی در عصر جدید نقش داشته است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/63726

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی