پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

داور بین المللی کشورمان در خصوص قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

منتشر شده در 29 آبان 1400
در سرویس

علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان در خصوص قضاوتش در بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران اظهار کرد: عملکرد تیم داوری را ناظر بازی ارزیابی می‌کند که خوشبختانه ایشان از عملکرد ما رضایت داشتند. من دیروز در ورزشگاه آزادی متوجه شدم که داوران ما حتی سیستم رادیویی نیز ندارند و امیدوارم امکانات اولیه را برای داوران فراهم شود. سه داور نخبه کشورمان یعنی کامرانی فر، افشاریان و سخندان در فدراسیون فوتبال سمت‌های مهمی دارند و ان شاالله با حمایت عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال امکانات اولیه را مهیا کنند و در مرحله بعدی به دنبال راه اندازی VAR در ورزشگاه‌های کشورمان باشند.

او ادامه داد: اگر فیلم بازی و نظرات کارشناسان داوری را دیده باشید آن صحنه اصلا هند نیست و فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص صحبت کرده است و این کار اشتباهی است که داور به خاطر اشتباه داوری عذر خواهی کند و امیدوارم مجیدی اطلاعات خودش را بروز کند و فرار رو به جلو نکند تا فشار بر روی داور بازی بیفتد. من به این اعتراض‌ها عادت دارم و برایم مهم نیست که ایشان چه مواردی گفته است. آن صحنه هند نبود.

او در ادامه بیان کرد: دست بازیکن کنار دستش است و دست در حالت طیعی است، اما در بازی ایران و سوریه دست بازیکن باز بود و داور با کمک VAR پنالتی را اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/83801

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی