پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تناقض عجیب روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن؛

روزنامه هم‌میهن در اظهار نظری مضحک درحالی آزادی بیان و آزادی مطبوعات را در ایران زیر سوال برد؛ که خود در همین یاداشت، ارکان حاکمیتی همچون مجلس شورای اسلامی را مورد هجمه رسانه‌ای خود قرار داده است!

منتشر شده در 27 بهمن 1401
در سرویس

 روزنامه هم‌میهن در یاداشتی نوشت: «خیابان ممنوع، توئیتر و اینستاگرام، کانال تلگرامی و واتساپی ممنوع، قلم نویسنده در روزنامه توقیف؛ راه بیان اعتراضات، سؤالات و مطالبات مردم کجا قرار است باشد؟» و به نوعی ادعای نبود آزادی بیان و امکان مطالبه گری در جامعه را مطرح کرده است؛ این در حالی است که این روزنامه در همین نوشته نیز مجلس شورای اسلامی و تصمیمات حاکمیتی هم‌چون محدودسازی برخی پلتفرم های خارجی را مورد هجمه خود قرار داده است.

روزنامه هم میهن

البته که محتوای منتشر شده توسط این روزنامه خود پاسخی عیان به ادعای نبود آزادی در مطبوعات است؛ به هر حال باید گفت: اولا، خیابان ممنوع است برای اغتشاش نه اعتراض و مطالبه گری چرا که ما در همین چند سال اخیر بارها و بارها شاهد تجمعات اعتراضی اقشار مختلف جامعه بوده‌ایم.

تجمع فرهنگیان

ثانیا، بی ضابطه بودن فضای مجازی را کدام کشوری تحمل کرده یا میکند که ما دومین آن باشیم؟ آن هم در شرایطی که این پلتفرم‌ها به صورت مستقیم بر نا آرام کردن فضای جامعه تاثیر گذار بوده‌است.

استفاده از تیک تاک در نیمی از آمریکا ممنوع شد

ثالثا، گویا نمیدانید همین نوشته‌های رسانه‌های هم‌طیف شما ناقض این ادعای مطرحی شما مبنی بر نبود آزادی قلم است، و یا حتی نمی‌دانید نبود امکان مطالبه‌گری و اعتراض چگونه است! 
بهتر است بروید و برخی رفتارهای کشورهای غربی در سرکوب اعتراضات ساده مردمی را بررسی کنید، همان‌ جاهایی که حاکمیت حتی اجازه اعتراض یک فرد به قیمت بالا میوه را هم از مردمش سلب کرده و با فرد معترض به شدت برخورد قانونی می‌کند.

سلبریتی ترکیه‌ای به دلیل انتقاد از گرانی گیلاس احضار شد

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15183

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی