پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا ساعت هشت صبح سه‌شنبه 8 اسفند ۱۶۵ نفر در ۹ حوزه انتخابیه این استان از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند

منتشر شده در 10 اسفند 1402

به گزارش جهت پرس؛ حسین موسی‌علی درخصوص انصراف برخی از نمایندگان گفت: طبق قانون نامزدهای مجلس شورای اسلامی تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز برگزاری انتخابات می توانند انصراف خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس تا ساعت هشت صبح روز گذشته ۱۶۵ نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس در استان کرمان از ادامه روند انصراف داده اند. مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری

استانداری کرمان تصریح کرد: البته تعداد دیگری از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در جنوب و شرق استان کرمان نیز دیروز و امروز به منظور انصراف از نامزدی به فرمانداری ها مراجعه کرده اند اما سامانه طبق قانون بسته است و اجازه ثبت انصراف را نمی دهد. وی گفت: از آنجا که سامانه اجازه انصراف به این نامزدها نمی دهد در حال رایزنی برای ثبت انصراف این نامزدها در سامانه هستیم که در صورت امکان انجام شود.

استان کرمان ۱۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی و سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع : ایرنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161578

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی