پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی مقابل منچستریونایتد در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا با تأکید بر اینکه حریف سخت‌کوش و از بهترین‌های اروپا بود، گفت: ما می‌توانستیم برنده باشیم مخصوصاً که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

منتشر شده در 28 بهمن 1401
در سرویس

آبی‌اناری‌ها دیشب در مصاف با منچستریونایتد در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، زمین را با تساوی ۲ بر ۲ ترک کردند؛ تساوی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا دلیل آن را حریفی دانست که از بهترین تیم‌های اروپا است.

وی در کنفرانس خبری پس از بازی، اظهار داشت: ما همیشه خودمان را نشان داده‌ایم و امشب هم همین کار را کردیم. عصبانیت و دچار مشکل روانی شدن در بازی‌های اروپایی طبیعی است ضمن اینکه من فکر می‌کنم آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا و قدرتمند هستند؛ اما همان‌طور که امروز می‌توانستیم برنده شویم، به رقابت ادامه خواهیم داد و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

ژاوی ادامه داد: هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند مخصوصاً ما که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. آنها به‌خوبی ما را تحت‌فشار قرار دادند و تیمی هستند که در دوئل‌های فیزیکی پیروز می‌شوند. اصرار دارم که بگویم با تیم بزرگی روبرو شدیم.

سرمربی بارسا در مورد حرکات جنجالی رافینیا، وینگر برزیلی خود هنگام تعویض با فران تورس هم اضافه کرد: او از من عذرخواهی کرده اما مجبور نیست. من همیشه از بازیکنانم جاه‌طلبی می‌خواهم. عصبانیت رافینیا را درک می‌کنم.

 

از سرمربی بارسا در مورد وضعیت جسمانی پدری که در جریان بازی دچار مصدومیت عضلانی شد نیز سؤال شد و او در پاسخ گفت: او در ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شده است. فردا خواهیم دید که وضعیت او چگونه است و آزمایش‌ها چه می‌گوید. برای جانشینی او هم ما گاوی، فرنکی، فرانک و پابلو را داریم. پدری عالی است و این یک ضربه بسیار شدید به ما است، اما جایگزین‌هایی داریم.

ژاوی در مورد پنالتی که به اعتقاد وی داور آن را ندیده گرفت هم توضیح داد: چطور چنین صحنه‌های پنالتی نمی‌شود؟ در میلان هم چنین اشتباهی برای ما رخ داد و آنها این بار با VAR چک کردند و بازهم پنالتی نگرفتند. چنین چیزی چطور ممکن است؟!

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15104

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی