پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

پروژه افغانستان ستیزی که این مدت دشمنان خارج نشین به راه انداخته‌اند با هدف جنگ بین ایران و افغانستان بود که با واکنش‌های مجازی همراه بود که نقشه براندازان را برهم زد.

منتشر شده در 11 مهر 1402
در سرویس

این روزها مسئله‌ای در فضای مجازی توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کرد. مطالبه اخراج افغان‌ها از کشور. برخی از فعالان مجازی با انتشار مطالبی از خشونت و برهم زدن برخی از قوانین کشور توسط افغان‌ها خواستار اخراج آنها از کشور شدند. با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی که این هشتگ را منتشر کرد کسی نبود جز حسین دهباشی.

در ادامه حمایت این هشتگ برخی از کاربران مجازی در صفحات خود نوشتند:

این ماجرا که بعد از دو ماه از فشار اصلاح طلبان در خصوص جنگ افغانستان و حمایت برای مشارکت در جنگ افغانستان بود نشان داد که دشمن تنها حربه خود را در اختلاف بین افغان‌ها و ایران دانسته و دست از تلاش خود برنمی‌دارد. در همین راستا اینترنشال که همیشه در صف اول دروغ‌پراکنی و برهم زدن اتحاد ملت ایران هست در خصوص مطالبه اخراج افغان‌ها دست از تلاش خود برنداشت و مطالبی را ضد افغان‌ها منتشر کرد.

با این جهت گیری ناگهانی برخی از افراد بخصوص ضد انقلاب مشخص شد که این مطالبه که برخی از افراد در فضای مجازی ناخواسته و با تحریک عواطف آنها در این موج آن قرار گرفتند هدفی جز برهم زدن امنیت ایران و حنگ داخلی بین ایران‍‌ها و افغان‌ها ندارد.

این با مشخص شدن این هدف، برخی از فعالان مجازی با انتشار برخی مطالب در برنامه نرافزاری ایکس خود در این خصوص نوشتند:

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/142671

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی