پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نماینده ویژه پاکستان در سازمان ملل در سخنانی تداوم اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی را عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه توصیف کرد.

منتشر شده در 6 مرداد 1401
در سرویس

به نقل از سایت خبری «رادیو پاکستان»، نماینده ویژه پاکستان در سازمان ملل در سخنانی تداوم اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی را عامل اصلی نا امنی و بی ثباتی در خاورمیانه توصیف کرد.

«منیر اکرم» نماینده پاکستان در نشست علنی سازمان ملل گفت: اشغالگری و جنایات اسرائیل در فلسطین علت اصلی بی ثباتی، تنش و درگیری در کل خاورمیانه است.

وی با محکوم کردن ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی و تخریب منازل آن‌ها و قتل روزنامه نگاران افزود: شورای امنیت سازمان ملل باید به طور موثر به مسئله فلسطین به عنوان اولین و فوری‌ترین اولویت در راستای ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه رسیدگی کند.

نماینده پاکستان تاکید کرد: ایجاد یک کشور مستقل، پیوسته و پایدار به نام «فلسطین» به پایتختی «قدس شریف» براساس مرز‌های تعیین شده قبل از ۱۹۶۷ تنها راه حل این مسئله حیاتی است.

بنابراین گزارش، به رغم تلاش کشور‌ها و رسانه‌های غربی برای عادی سازی روابط پاکستان و رژیم صهیونیستی، اما دولت و مردم این کشور بار‌ها موضع صریح خود را مبنی بر مخالفت با اشغالگری‌ها و جنایات رژیم صهیونسیتی را اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/42169

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی