پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنگوی وزارت خارجه:

خطیب زاده گفت: پاسخ اسرائیل را در جای خودش می‌دهیم و در کشورهای ثالث نمی‌دهیم.

منتشر شده در 23 خرداد 1401
در سرویس

سعید خطیب‌زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی امروز (دوشنبه) ۲۳ خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

خطیب‌زاده در پاسخ به سؤالی درباره حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق اظهار داشت: بعد از این اتفاق امیرعبداللهیان با همتای سوری صحبت و محکوم و درباره چگونگی مرتفع کردن این مشکل برای فرودگاه دمشق و پیش بینی های لازم صحبت‌هایی را داشت. با گوترش این تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس محکوم شد. این رژیم سعی می‌کند بحران‌ها را به خارج از سرزمین‌های اشغالی منتقل کند. پاسخ درست مقاومت و عقب راندن این رژیم متجاوز است. ملت‌های منطقه می‌دانند جواب متجاوز سیلی است و خنده نیست و این مقاومتی که مردم سوریه با مقاومت نشان دادند محوری است که مردان مقاومت در مقابل این رژیم نشان دادند. سوریه نمی‌تواند حیاط خلوتی برای رژیم اشغالگر قدس باشد. 

سخنگوی وزارت خارجه همچنین بیان کرد: از اقدامات داخل لبنان توسط لبنان استقبال کردیم و یک موضوع لبنانی است و باید خودشان تصمیم بگیرند.

وی همچنین گفت که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار است به آفریقا سفر کند.

سخنگوی وزارت خارجه درباره آمادگی گروسی برای سفر به تهران نیز اظهار داشت: مراودات ما با آژانس در چارچوب فنی خود ادامه خواهد یافت.

وی درباره حمله پهپادی اخیر و کشته شدن دو نفر از اعضای موساد گفت: در این باره پاسخی ندارم. پاسخ اسرائیل در جای خودش داده می‌شود و پاسخ را در جای خودش می‌دهیم و در کشورهای ثالث نمی‌دهیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/51631

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی