پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت تحلیلی به بهانه رفتار اینستاگرام علیه ایرانیان

رهبری فرمودند: باید مالک فضای مجازی باشیم و سلطه دشمن را از فضای مجازی سلب کنیم، باید با توسعه پیام رسان بومی، مردم را از پیام‌رسان خارجی بی‌نیاز کنیم.

منتشر شده در 18 دی 1400
در سرویس

حجت‌الاسلام محمد کرباسی نوشت: اقدام اینستاگرام به ترور مجازی حاج_قاسم همه را مستاصل کرده است.

برادر عزیز، خواهر بزرگوار! اینستاگرام را خود ما بزرگ کردیم و الان از او می‌خوریم و زورمان هم به او نمی‌رسد.

صدا و سیما اینستاگرام را با نقض قوانین کشور تبلیغ کرد، وزارت ارتباطات با نقض قوانین کشور زیرساخت به او داد، ستاد کل نیروهای مسلح دستورات صریح رهبری را مهمل گذاشت؛ بسیج با بدنه مردمی‌اش بازار اینستاگرام را گرم کرد، قوه قضائیه چشم بر تمام این نقض قانون‌ها و تخلفات بست و برخورد قضایی نکرد، مجلس با گذشت قریب به دو سال از دستور حضرت آقا درباره وضع قانون برای مدیریت فضای مجازی، هنوز طرح می‌نویسد و همین‌طور سایرین.

این وسط فقط حضرت آقا خطر را احساس کردند؛ گفتند باید مالک فضای مجازی باشیم؛ گفتند باید سلطه دشمن را از فضای مجازی سلب کنیم؛ گفتند باید با توسعه پیام رسان بومی، مردم را از پیام‌رسان خارجی بی‌نیاز کنیم؛ گفتند و گفتند و گفتند اما مسئولان…

مسئولان یا ملوانان ملوانان می‌خوانند و یا دیگری را مقصر معرفی می‌کنند! وزارت ارتباطات می‌گوید مرکز ملی فضای مجازی، مرکز ملی می‌گوید صداوسیما، صداوسیما می‌گوید سپاه، سپاه می‌گوید…

والبته تریبون داران انقلابی، وعاظ و سخنرانان، من و شما هم مقصریم. چرا بر سر یکایک این مسئولان فریاد نکشیدیم؟ حرف ولی زمین مانده. کدام مصلحت ما را به سکوت واداشته است؟!

مگر امام در بند میم وصیتنامه درباره محتوای انحرافی رسانه هشدار نداد و نفرمود: « مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند»

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/76157

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی