پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 30 فروردین 1400
در سرویس

به گزارش جهت، سید محمد غرضی، داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌ جمهوری طی گفتگویی بیان داشت: به محض اینکه مسئولیت پیدا کردم، تورم را صفر می‌کنم.شاید ده‌ها رانت‌خواری قانونی وجود داشته باشد، همه را برمی‌گردانم. ظرف کمتر از یکی دو سال ایران به پای کشورهای اسکاندیناوی‌ می‌رسد.

این نامزد انتخاباتی در بخش دیگری گفت : روحانی آمد دلار سه هزار تومانی را 24 هزار تومان کرد. شماها (رسانه‌ها) هم ساکت ماندید. ای وای بر احوال مردمی که مدافع ندارند.به محض اینکه ارز یک نرخی شود، تورم صفر خواهد شد.ارزی که بازار، دولت، مجلس، شورای نگهبان و بانک مرکزی قبول داشته باشد.

غرضی افزود: (آقای روحانی در سال 92 با این شعار که هم چرخ زندگی مردم باید بچرخد و هم چرخ سانترفیوژها، توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و رای بیاورند.) من با همین گزاره مخالفم. آقای روحانی هیچ اعتباری در جامعه نداشت. آقای هاشمی خدا رحمتش کند و از سر تقصیراتش بگذرد، آقای خاتمی، آقای ناطق‌نوری و حاج حسن آقا پشت ایشان ایستادند. اتفاقاً آقای هاشمی برای من پیغام فرستاد.

وی بیان داشت: ایشان ردصلاحیت شد و من تایید شدم. برای من پیغام فرستاد. من پاسخ ندادم. می‌دانستم که آقای هاشمی می‌خواهد جریان گذشته یعنی 67، 78 و 88 را تکرار کند. اگر تمام دنیا را هم به من بدهند، من حاضر نیستم خونی ریخته و اشکی از چشم کسی سرازیر شود. جوابش را ندادم، در نتیجه رفت دنبال روحانی.

غرضی اظهار داشت: این 5 مدیر چهل سال گذشته، هیچ کدام در دولت خدمت نکردند. یا اگر خدمت کرده بودند، وزیر ارشاد و این‌ها بودند که محل مصرف پول و نه محل درآمد بودند. همه آن‌ها هم شکست خوردند. اکنون نیز به دنبال کسی هستند که دولت را نمی‌شناسد، رانت‌خوارها او را بیاورند، بر اسب سوار کنند و جیبش را خالی کنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/115888

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی