پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رییس باشگاه التعاون معتقد است تیمش در شب ناداوری به النصر باخته و این موضوع به دلیل حضور یک بازیکن خارجی به نام کریستیانو رونالدوست.

منتشر شده در 29 بهمن 1401
در سرویس

شب گذشته تیم التعاون با نتیجه 2-1 شکست خورد تا از حضور در کورس قهرمانی باز بماند. نکته مهم اینکه باخت التعاون در شب دو پاس گل رونالدو رقم خورد که یکی برای عبدالرحمان قریب و دیگری برای عبدالله مادو ارسال شد که دومی، جنجال زیادی را به دنبال داشت و چه بسا صدرنشینی النصر را زیر سایه خود قرار داد.

در دقیقه 78 این بازی ارسال یک کرنر از ماشاریپوف پشت محوطه جریمه به بازیکن النصر رسید و او در شرایطی شوت خود را روانه دروازه کرد که در لحظه حرکت توپ به سمت اوت، رونالدو روی آن اثر گذاشت و به نوعی گل را برای مادو ساخت تا النصر با همین گل به برتری برسد.

البته لحظه‌ای بعد کمک داور پرچم خود را بالا برد و داور آفساید گرفت تا گل النصر مردود شود. اما بررسی این صحنه در اتاق داور ویدیویی نشان داد که رونالدو در موقعیت آن‌ساید به توپ ضربه زده و این گل نیز به سود النصر محاسبه شد.

اما حتی حضور کمک داور ویدیویی هم باعث نشد تا رییس باشگاه التعاون اعتراض خود را در رسانه‌ها مطرح نکند. سعود الرشودی، در حالی که با خشم در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر بود، گفت: التعاون یک بازی عالی مقابل النصر انجام داد و شایستگی‌اش را داشت که حداقل یک امتیاز کسب کند، با این وجود از بازیکنان تشکر می کنم که در زمین به صورت واقعی شکست نخوردند.

او ادامه داد: امروز فیصل البلاوی (داور) تحت تاثیر فشارهای عمومی قرار گرفت و این مشکل کشور ماست. به کمیته داوران می گویم کتک زدن به مرده حرام است (ضرب المثل عربی)! ما اگر پول داشتیم، برای بازیهایمان داور خارجی می‌آوردیم اما نداریم.

الرشودی همچنین در توییتر خود در توییتر نوشت: به قهرمانانی که به دلیل شرایط نابرابر شکست خوردند افتخار می‌کنم. سرتان را بلند کنید. من مطمئنم قوی‌تر برمی‌گردیم و از خدا می‌خواهیم که آینده برای ما زیباتر باشد.

رییس التعاون همچنین در جمله دیگری به دوربین‌ها گفت: بهترین لیگ آسیا مستحق داوری شجاع است نه سوت‌های گیج‌کننده و اشتباه! شما اشتباه کردید چون آن طرف یک خارجی به نام رونالدو حضور داشت.

این اظهارات در حالی از زبان رییس التعاون بیرون آمده که البته تصاویر آهسته به وضوح نشان می‌دهد رونالدو در موقعیت سالم پاس خود را به بازیکن هم‌تیمی ارسال کرده و توانسته دروازه حریف را باز کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/14899

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی