پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برخی از مردم از نظر جسمی برایشان مقدور نیست در پای صندوق رای حاضر شوند؛ شعب سیار موظف هستند رای آن‌ها را اخذ کنند.

منتشر شده در 11 اسفند 1402
در سرویس

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در محل تالار وزارت کشور و در جمع خبرنگاران گفت: الحمدااله این دوره از انتخابات در ۵۹ هزار شعبه قریب یک میلیون نفر از مردم در اجرا و نظارت مشارکت دارند؛ بنابر آنچه که بر اساس مستندات در اختیار است نسبت به دوره‌های قبل مشارکت بیشتری را شاهد بودیم؛ علی رغم مشکلاتی نظیر برف و باران که البته رحمت رمت الهی بود، اما خدارو شکر مردم با همه این موانع از جمله سیل سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: برابر قانون جدید با ۵ مدرک هویتی از مردم با احراز کد ملی رای گیری خواهد شد و هرکس با هرکدام از این مدارک حاضر میشود مسئولان حوزه موظف به دریافت رای وی هستند. شعب سیار نقاطی برایشان مشخص شده است که حدود ۱۵ هزار شعب سیار در نقاط مختلف داریم. ممکن است برخی از مردم از نظر جسمی برایشان مقدور نباشد که در پای صندوق رای حاضر شوند. در صورتی که به اطلاع فرمانداری‌ها برسد شعب سیار موظف هستند به منازل این افراد حاضر شوند و رای آن‌ها را اخذ کنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161987

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی