پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ستاره تیم ملی ایران با رفتار حرفه ای توهین نژادپرستانه را در مستطیل سبز می‌دهد.

منتشر شده در 19 شهریور 1402
در سرویس

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در 4 سال گذشته در لیگ برتر پرتغال درخشش بی بدیلی را به همراه پورتو داشته و به همراه این تیم چندین بار قهرمان تورنمنت‌های مختلف شده است.

درخشش بی‌نظیر ستاره ایرانی در پورتو در چند سال گذشته زمینه خشم رقبای پورتو را فراهم کرد. طارمی در محوطه جریمه پنالتی‌های زیادی را برای پورتو گرفت و این اقدامات ستاره ایرانی خشم هواداران تیم‌های رقیب را برانگیخت.

رسانه

اسپورتینگ و بنفیکا دو رقیب اصلی پورتو به شمار می‌آیند. در چند سال گذشته باشگاه بنفیکا چندین بار علیه مهدی طارمی موضع گیری کرد ولی در مقابل ستاره ایرانی با رفتار حرفه‌ای خود ورق را به نفع خود برگرداند. باشگاه پورتو هم در تمام این سال‌ها همیشه پشت ستاره ایرانی اش درآمد و در مقابل توهین‌ها علیه طارمی ایستاد.

در جدیدترین جنجال‌هایی که برای ستاره ایرانی در پرتغال رخ داد یکی از پیشکسوتان باشگاه اسپورتنیگ به نام کارلوس خاویر اظهاراتی توهین آمیز علیه طارمی انجام داد.

خاویر در مصاحبه خود گفت: VAR برای کمک به داورها است. داور باید شجاعت می‌داشت و به آن بازیکن مسلمان (طارمی) که وقتی به پرتغال آمد شنا هم بلد نبود و حالا خوب یاد گرفته شیرجه برود دو کارت زرد نشان می‌داد. خیلی عجیب است که داورها در بعضی استادیوم‌ها می‌ترسند چون می‌دانند که ممکن است تعقیب یا اذیت‌شان کنند. 

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/188

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی