پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شنیده‌های انتخاباتی؛

شنیده‌های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

منتشر شده در 3 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد.

انتشار لیست شورای وحدت با ۴ سر لیست 

شورای وحدت نیرو‌های انقلاب، فهرست انتخاباتی خود در تهران را منتشر کرد. نکته جالب این است که علی کیهانیان عضو هیات عالی شورای وحدت گفت: شورای وحدت ۴ سرلیست دارد.

پلیس فتا حواسش به انتخابات هست

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: جلساتی در راستای پیشگیری از جرایم سایبری در ایام انتخابات در کل کشور توسط فتای استان‌ها با حضور بالغ بر ۲ هزار ۴۰۰ نامزد محترم انتخاباتی برگزار شد.

دستور وزیر کشور به عوامل اجرایی؛ شرایط برای اخذ آرای همه افراد فراهم باشد 

وزیر کشور خطاب به عوامل اجرایی انتخابات گفت: شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود تا همه افراد واجد شرایط به صندوق رأی دسترسی داشته باشند و رای بدهند.

 داد جهانگیری هم از تحریم انتخابات توسط افراطی‌های اصلاحات در آمد

اسحاق جهانگیری، فعال کارگزارانی اصلاح‌طلب و معاون اول دولت روحانی در سخنانی مشارکت‌جویانه با اشاره به انتخابات و موضع چپ‌های تحریمی گفته است: دوستانی که خود را از انتخابات کنار می‌کشند، فرصت نقد کردن را هم از خودشان می‌گیرند. انتخابات یک فرصت است، فرصتی که در بطن آن مسائل کشور نقد شود. باید (مسائل) باز و گفته شود که مسائل کشور چیست؟  برخی در اصلاحات بر این باور هستند که به آسانی میتوان آراء سفید و اعتراضی را پشت یک لیست بسیج کرد.

 این لیست اصلاح طلبان نیست

کواکبیان گفت: تنها یکی دو حزب اصلاح طلب در لیست صدای ملت هستند که این به معنای آن نیست که این لیست اصلاح طلبان است.

لیست «صدای ملت» رو نمایی شد

فهرست ۳۰ نفره «صدای ملت» در انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به سرلیستی «علی مطهری» که مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و اعتدال و توسعه است رونمایی شد.

 اختلاف ما با شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب باعث شد تا امنا را تشکیل دهیم

محمدرضا میرشمسی رئیس هیات اجرایی امنا اظهار داشت: اختلاف ما با شانا بر سر نحوه و شیوه تعیین و انتخاب نامزد‌های انتخاباتی بود و هست، زیرا آن‌ها شخص محور هستند و ما شاخص محور هستیم. اختلاف ما با شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب باعث شد تا امنا را تشکیل دهیم.

منبع : جوان
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/160679

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی