پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نامه سه هزار معلم به رهبر معظم انقلاب؛

ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

منتشر شده در 21 مهر 1401
در سرویس

 3 هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید و اعلام کردند: تمامی دانش آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و مجاهدانه اجازه نخواهیم داد ذره ای تردید نسبت به آرمان های بلند و استوار انقلاب در اذهان آنها شکل داده شود.

متن این نامه به شرح ذیل است: 

محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

ما معلمان مفتخریم حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی، آن آرمان الهی و ترسیم شده از سوی حضرتعالی که چشم‌انداز مسیر تعلیم و تربیت را روشن می‌کند همواره دغدغه‌ای مهم برایمان بوده است.

از نابغه بی‌بدیل دفاع مقدس شهید حسن باقری نقل کرده‌اند که فرمود: «آن چیز که انسان را خسته می‌کند کار فراوان نیست بلکه بی‌برنامگی‌ست. » و به راستی که هیچگاه سختی‌های این مسیر پر تلاطم ما را بر آن نداشت که از کوشش دست کشیم و از حرکت امیدوارانه پرهیز کنیم. 

هر آینه و هر آن شکرگزار نعمت وجود انقلاب عزت بخش مان بوده و هستیم. آن هنگام که جنابتان مسیر پر افتخار انقلاب را به پیمودن مسیر قله‌ها تشبیه نمودید و مخاطرات در مسیر کوهنوردی را به سختی راه انقلاب تعبیر نمودید ، دلمان قرص و خاطرمان جمع شد و مگر نه اینکه ایستادن بر آن چه خط مشی گفتمان انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز است، عهدی است جانانه که هیچگاه از قلب مردم شریف این آب و خاک و معلمان آزاده زدوده نخواهد شد.

در این مکتب پر افتخار آموختیم آن چه حرکت در مسیر اعتلای عدالت و نیل به حیات طیبه را کُند می‌کند دلسوزانه بیان کنیم و از مقاومت دست نکشیده و در صیانت از آرمان‌های این راه پر افتخار از پای نیافتیم. ما اینک خود را سربازان جهاد تبیین می‌دانیم. سربازان حریم مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران که سر و تن و جانمان به فدایش. باز هم می‌گوئیم که در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه‌ی دشمنان اسلام و قرآن ما پا در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت تا ذلت دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم افزون شود.

در روزهایی که دشمنان کینه توز انقلاب نسل نوجوان کشور را آماج دسیسه های هویتی و عملیات فریب خود قرار داده اند، تمامی دانش آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و مجاهدانه اجازه نخواهیم داد ذره ای تردید نسبت به آرمان های بلند و استوار انقلاب در اذهان آنها شکل داده شود. باشد تا با عنایت خداوند متعال تمامی ایشان سربازان استوار و پای در رکاب بقیه الله اعظم(عج) باشند و ان شاءالله که جز این نخواهد شد.

خداوند یار و نگاهدار شما باشد.

السلام علیٰ من اتبع الهدی

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/30699

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی