پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی میکند

نازیلا معروفیان، خبرنگار رویداد24 که به دلیل ترویج بی‌حجابی و نشر اکاذیب در زندان بود با وثیقه آزاد شد اما بعد از آزادی برای گرفتن وسایل خود بدون حجاب به نیرو انتظامی می‌رود که موجب درگیری و دستگیری مجدد وی می‌شود.

منتشر شده در 24 مرداد 1402

نازیلا معروفیان، خبرنگار رویداد 24 که به دلیل نشر اکاذیب و ترویج بی‌حجابی و منتشر کردن تصاویر نامناسب از خود دستگیر شده بود دیروز 23 مرداد 1402 با گذاشتن وثیقه آزاد شد. وی برای دریافت وسایل خود بدون حجاب به نیرو انتظامی مراجعه کرد. در بدو ورود به دلیل نداشتن حجاب از ورود ممانعت شد اما با اصرار و ایجاد تنش معروفیان کار به درگیری با ماموران نیروی انتظامی کشیده شد که وی و مادرش در این ماجرا دستگیر شدند. شب گذشته مادر معروفیان آزاد اما وی هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

رسانه‌های معاند که این آزادی با وثیقه را موفقیت خوبی میدانستند شروع به نشر خبر در این زمینه کردند.

رسانهرسانه

بی بی سی فارسی که گویا از آزادی وی اطلاعی نداشت به خبر دستگیری مجدد وی رسید و نتوانسته بود از شادی آزادی که هنوز آزادی کامل حساب نم‌گردید خبری منتشر کند، در حمایت از معروفیان فقط توانسته بود خبر دستگیری مجدد وی را منتشر کند.

رسانه

رسانه‌های غربی که منتظر جریان سازی از هر اتفاقی هستند بلافاصله با انتشار تصاویر نازیلا معروفیان بدون توضیح که دلیل اصلی بازداشت وی چه بوده است شروع به تحریک مردم کردند.

رسانهرسانه

آزادی یک روزه نازیلا و آغاز درگیری برای ممانعت از اجرای قانون نگاه فعالان مجازی را به خود جلب کرد و کار وی را برای ادامه دیده شدن توسط رسانه‌های بیگانه دانستند. او خوب میداند با نزدیک شدن به 25 شهریور باید خوراک رسانه‌های غربی برای بر هم ریختن ایران و ایجاد تشنج جور باشد.

رسانهرسانه

 

رسانهرسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1133

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی