پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می کند

روز گذشته رئیس بخش مدیریت رسانه‌های اجتماعی رژیم جنایتکار صهیونیستی در مصاحبه‌ای از کمک گروه متا به این رژیم برای انتشار 2500 محتوای صوتی و تصویری برای بیش از 1 میلیارد انگلیسی زبان تشکر کرد، ای یعنی در اختیار بودن تمام و کمال گروه متا برای رژیم اشغالگر.

منتشر شده در 23 آبان 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ سال گذشته بود که در جریان اتفاقات مهسا امینی ایران تصمیم به بستن چند نرم‌افزار خارجی مثل اینستاگرام و واتساپ در ایران کرد. دلیل این کار واضح بود، آموزش ساخت سلاح‌های دستی برای مبارزه با نیروهای امنیتی و اعلام فراخوان‌ها و انتشار بسیار خبرهای کذب و دروغ و برهم زدن امنیت روانی جامعه.

با این کار و زدن سر شبکه‌های اصلی مانند شاهین لو و دیگران جو روانی کشور تا حدودی آرام شد و این اتفاق در هر کشوری با دیدن اوضاع نا بسامان امنیتی کشورش خواهد افتاد.

ماند زلزله ترکیه که بعداز ناتوانی دولت در کمک رسانی به مردمش هنگامی که دید این خبرها در فضای مجازی در حال انتشار است و شاید مردم را به شورش علیه بی کفایتی آنها سوق دهد تمام شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرد. یا در فرانسه که کسی حق نداشت از واقعیت شنبه های اعتراضی فرانسه سخن به میان آورد و حتی الان در بحث جنگ اسراییل و غزه، اسراییل با انتشار اخبار غیر واقعی مردم خود را به پیروزی در جنگ امیدوار کرده است و جلوی انتشار تمام واقعیت‌ها به مردمانش را گرفته است.

همکار گروه متا با اسراییل

ماجرا تا جایی پیش رفت که همه از دور نگهداشتن مردم اسراییل از واقعیت توسط سیاست مداران این رژیم سخن به میان آوردند. آنها حتی اشتباه بزرگ خود درمورد حمله قرار گرفتن محل جشن سوپرنوا را نیز از مردم خود پنهان کردن. با اینکه از محل جشن خبر داشتند بعد از رو شدن تصاویر ویدیویی این حمله به مردم خود گفتند ما این مکان را با مقر حماس اشتباه گرفتیم!

تمام این اتفاقات با اینکه برای همه اثبات شده بود که همکاری گسترده‌ای در این جنگ با اسراییل می‌شود، روز گذشته  دیوید سارانگا، رئیس بخش مدیریت رسانه‌های اجتماعی رژیم جنایتکار صهیونیستی در مصاحبه به قاطعیت اعلام کرد که ما از گروه متا در نرم‌افزارهای، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و غیره تشکر میکنیم.

سارانگا گفت طی این همکاری بی سابقه، توانستیم 2500 محتوای صوتی و تصویری را به دست بیش از 1 میلیارد انگلیسی زبان برسانیم.

محدودیت مجازی در ایران 

در زمان شلوغی‌های ایران این شبکه‌های مجازی بودند که با قدرت هرچه تمام با انتشار اخبار و آموزش‌‎های نظامی در برهم زدن امنیت ایران دخالت داشتند. ایران برای خلاصی از این ماجرا تصمیم به فبستن این شبکه‌ها در ایران شد. مسلما مردم باید با فیلتر شکن از این برنامه ها استفاده می‌کردند، بستن و کند کردن اینترنت این محدودیت را برای بیشتر مردم ایجاد کرد که دیگر ذهناش در اختیار این شبکه‌های جاسوسی قرار نگیرد. در همین زمان آرامش نسبی امنیتی در شهر نمایان شد. دشمن که کار خود را در بر هم زدن اذهان میدانست شروع به شانتژ جهانی در مرد ایران کرد و ایران را محکوم به رعایت نکردن آزادی بیان کرد و محرومیت‌هایی را برای نهدید ایران ابلاغ کرد که اثر بخش نبود. آن زمان ایران یک تروریست مانع آزادی بیان اعلام شد اما الان اسراییل با این حجم از کشتار مردم مظلوم غزه و انتشار میلیاردها دروغ آقای آزادی بیان؟

مردم چه می‌گویند؟

این حجم از خودشیفتگی غرب و اسراییل تعجب مردم را به خود واداشته است و با دیدین اینخبر همگی به یاد آزادی بیان در ایران افتادند. برخی فعالان فضای مجازی و رسانه در صفحات خود بابت این وقاحت اسراییلی‌ها مطالبی را منتشر کردند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/147432

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی