پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 29 بهمن 1399

به گزارش جهت ، پس از سخنرانی رهبر انقلاب در جمع مردم تبریز که در سالروز قیام مردم این شهر علیه رژیم طاغوت و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، کاربران توئیتر به این موضوع واکنش نشان دادند.

نظرات کاربران این شبکه‌های اجتماعی را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

الف- تحریف از سوی ضد انقلاب:
کاربران معاند و فعالان ضدانقلاب، بلافاصله پس از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، کوشیدند تا با وارونه‌سازی، تقطیع و تحریف فرمایشات معظم‌له، اقدام به جریان‌سازی منفی علیه فرمایشات ایشان کنند. این طیف در تلاش هستند تا اینگونه القاء کنند که گزینه مد نظر رهبری، طی سخنان ایشان مطرح شده و در نتیجه انتخابات آتی، به صورت تشریفاتی برگزار می‌شود.

ب_ تبلیغ از سوی حامیان کاندیداهای بالقوه:
سخنان رهبر انقلاب فرصتی بود تا آن دسته از کاربران که به فرد خاصی علاقه داشته و یا در تلاش برای انتخاب شدن یک نامزد مشخص در انتخابات 1400 هستند، به هر صورت ممکن، بخشی از سخنان رهبری را با خصوصیات فرد مود نظر خود تطبیق داده و تبلیغات زودهنگام را کلید بزنند.

ج- تبیین کارشناسان:
تحلیلگران مسائل سیاسی و فعالان رسانه‌ای نیز با فعالیت در توئیتر در تلاش هستند تا زوایای مختلف مواضع رهبر انقلاب را در قالب توئیت و به زبان ساده، در شبکه اجتماعی توئیتر، بازتاب دهند.

تأکید بر حضور پرشور
در مورد انتخابات ۱۴۰۰ همه ما صحبت های رهبری را شنیدیم. حضور پرشور مردم ، بعد هم انتخاب درست . اینکه حضور مردم اصل است یا انتخاب اصلح ، بحث های حاشیه ای است.

هیجان زدگی اصلاح‌طلب‌ها

عزیزان اصلاح طلب اگه هیجان شون بعد از شنیدن واژه ی «انتخابات پرشور» فروکش کرد، به انتخاب درست هم فکر کنند. تازه بعدش هم فرمودن انتخاب یک «علاقه مند به کار»

گمانه‌زنی درباره بهترین گزینه

رهبری در طول بیانات 8سال اخیرشان و حتی در سخنرانی امروز،تأکید زیادی بر انتخاب درست و رأی دادن مردم به یک گزینه جهادی و کارآمد داشتند.

اما از آنجا که این کارآمدی فعلا یک مصداق معیّن بیشتر ندارد؛ ولایت‌معاشان و قدرت‌طلبان ترجیح میدهند درباره این مصداق معیّن سکوت کنند!

رئیس جمهور اصلح می‌خواهیم
مشاوران ناپخته قالیباف الان شروع میکنند بند اول صحبت آقا رو استفاده می کنند، ‌بند آخرو حذف می کنند. رئیس جمهور اصلح باید انتخاب بشه

لزوم انقلابی عمل کردن
رهبر انقلاب: ‘عقب ماندگی ها و مشکلات امروز به خاطر انقلابی عمل نکردن ماست.’ این حرف آقا هم به دولت میخوره و هم به اونایی که اینا رو انتخاب کردن! انتخاب درست

پشتوانه نظام اسلامی
حضرت آقا فرمودن انتخابات پرشور پشتوانه محکمی برای نظام اسلامیه.
همچنین اگه با انتخاب درست همراه باشه نور علی نوره.
حالا دلم میخواد قیافه یه سری اصولگراها که دنبال به قدرت رسیدن با مشارکت پایین(ولو به قیمت لطمه خوردن به نظام اسلامی) هستن رو ببینم!

راه نجات کشور
رهبری به صراحت اعلام کردند که راه نجات کشور انتخاب درست است. پس لطفاً به حرف این سلبریتی ها و همچنین حرف های بیهوده گوش ندید و همچنین از روی لجبازی آینده خودتون و بچه هاتون رو خراب نکنید. خیلی ها از سر لجبازی به روحانی رای دادند یادتون باشه…

ویژگی‌های رئیس‌جمهور مطلوب
چهار ویژگی رئیس جمهور مطلوب بعدی از نگاه رهبر انقلاب: اگر حضور پرشور مردم همراه بشود با یک انتخاب درست که یک نیروی ١- کارآمد ٢- با ایمان ٣- پرانگیزه و ۴- علاقه‌مند به #کار انتخاب بشود یعنی نور علی نور! ان شاء الله انتخابات ١۴٠٠ نور علی نور است؛ هم حضور پرشور و هم انتخاب صحیح

لزوم طرح مسائل و دردهای مردم
به نظرم مهمترین کار برای افزایش مشارکت در انتخابات طرح مسایل و دردهای مردم است نه دادن امتیازهای سیاسی به پدرخوانده ها یا احزاب نماهای پیر و خسته. بخش مهمی از جامعه که انگیزه ای برای مشارکت در انتخابات ندارد، مردم طبقات پایین هستند.

عدم اجبار در انتخابات

تاکید حضرت آقا به انتخاب درست معنایش باز بودن سیاسی جامعه برای همه سلایق است، یعنی نظام مردم را به انتخاب درست مجبور نمی کند! تلاش دارد تا فهم مردم را به انتخاب درست برساند و این عین هدایت عموم مردم توسط نائب امام زمان (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) است، افزایش حضور مردم را هم می شود در این راستا دید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/122800

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی