پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در روزهای گذشته علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار استوری در اینستاگرام اعتراض خود را مبنی بر تصمیم دولت برای جلوگیری از قاچاق ارز و گرانی آرد بیان کرد.

منتشر شده در 22 اردیبهشت 1401
در سرویس

 در روزهای گذشته علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار استوری در پلتفرم اینستاگرام اعتراض خود را مبنی بر تصمیم دولت برای جلوگیری از قاچاق ارز و گرانی آرد گفت: حالا باید برای یک تیکه نان جان بکنیم. عدالت زمانی برقرار می‌شود که همه مرده باشیم. امان از روز بی روزن، امان از این همه رهزن

علی کریمی

اما در ادامه این واکنش ها، خبرنگار پایگاه خبری جهت‌ پرس خانم سیده راضیه طاهریان در توییتی کنایه ای به علی کریمی گفت “مورد داریم قبض برق خانه اش از حقوق ماهانه کارگر ها بالاتره اونوقت پست گذاشته برای یه لقمه نان باید جان بکنیم” که با واکنش تند و زشت این بازیکن فوتبال همراه شد.

توییت

در ادامه علی کریمی به این توییت خبرنگار جهت واکنشی توهین آمیز نشان داد و و سلسله استوری هایی را منتشر کرد

1

 این بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران با ادبیاتی بچگانه نوشت ” در ضمن علی اقا بگو دهنت عادت کنه”

علی اقا3

کریمی در استوری‌های توهین آمیز دیگری که منتشر کرد نوشت: ” چقدر بابت این مطالب فاکتور می‌کنید؟”

4

او همچنین با انتشار عکس خبرنگار جهت‌پرس در استوری‌اش نوشت: ” من که مقصدم خاکه، شما مقصدت کجاست؟” 

6

بعد از این اتفاقات هجمه های رسانه ای بسیاری برای متشنج کردن فضای کشور به راه افتاد و تاجایی که اکانت‌های آلبانی‌نشین سازمان‌ مجاهدین هم به کمک علی کریمی آمدند و شروع به فحاشی به این خبرنگار شدند و در کمال ناباوری علی کریمی این را افتخاری برای خود دانست و در سلسله استوری هایش به آن اشاره کرد.

کریمی

لازم به ذکر است عده ای از همین افراد با حمله به پیج اینستاگرام سیده راضیه طاهریان انواع فحاشی ها توهین ها را انجام دادند.

سیده راضیه طاهریان: از علی کریمی شکایت می کنم
البته این پایان ماجرا نخواهد بود سیده راضیه طاهریان هم عنوان کرد: که قصد دارد از علی کریمی شکایت کند. وی در توییتر نوشت: علی کریمی چندین استوری روی یک توییت من منتشر کرد و به من تهمت‌های ناروایی زد و باعث شد تا طرفدارانش به من حمله و فحاشی کنند. به خاطر همه این فحش‌ها و تهمت‌ها حق شکایت من از علی کریمی محفوظه و ازش شکایت می‌کنم
 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/57823

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی