علی کریمی

از کودک افغانستانی تا اسکان در مساجد خسارت دیده

اپوزیسیون و سلبریتی ها چه دروغ هایی درباره زلزله خوی گفتند؟

پس از وقوع زلزله خوی در روز هشتم بهمن ماه، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی در رابطه با این اتفاق از طرف طیف‌های مختلف از جمله سلبریتی‌ها و مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده شد که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
1401-11-14 15:10

علی کریمی دوباره گل به خودی زد! + تصاویر

علی کریمی، فوتبالیست سابق، در استوری جدیدش، تصویر یک کلاس درس در دهلی نو را بجای یک کلاس درس در ایران جا زده است.
1401-11-11 20:28
طی یادداشتی اعلام شد

واکنش فرمانده ناو سبلان در سال ۶۷ به توهین‌‌های علی کریمی

امیر دریادار معنوی با انتشار مطلبی، به اظهارات توهین‌آمیز اخیر علی کریمی درباره نحوه مواجهه ناوهای نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی آمریکا در سال ۱۳۶۷ واکنش نشان داد.
1401-11-7 18:37
کمپین «من وکالت می‌دهم»؛

کمپینی برای در خون تاریخ فرو غلتیدن!

اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند.
1401-11-3 08:58
اختصاصی جهت پرس

عکس/ پاسپورت عجیب رضا پهلوی و همسرش یاسمین پهلوی که توسط گروه هکری عدل علی منتشر شد!

یک گروه هکری با انتشار تصاویر گذرنامه رضا پهلوی و همراهانش در یک سفر خارجی نشان داد چه قدر این افراد ایرانی هستند!
1401-11-2 23:49
جهت‌پرس گزارش می‌دهد

واکنش کاربران توییتری به وکالت سلبریتی‌ها به ربع پهلوی!

علی کریمی و عده دیگری از سلبریتی‌ها در صفحات مجازی خود اعلام کردند که به رضا پهلوی به عنوان رئیس دوران گذار وکالت می‌دهند تا امور کشور را به دست بگیرد و این ماجرا باعث واکنش‌های جالبی بین کابران توییتری شد.
1401-10-28 12:43
بررسی تمجمع براندازان در استراسبورگ

اتوبوسی به نام هوس؛ انحطاط اپوزیسیون از برلین تا استراسبورگ

لیدرهای خودخوانده اغتشاشات اخیر به رهبری رضا پهلوی در تبعیت از دولتهای غربی تضعیف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
1401-10-27 16:51

پاسخ روشن علی کریمی درمورد بازگشت به ایران

کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.
1401-10-27 15:47
در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

ائتلاف شیرین‌ عقل‌ها خارج نیشن

ائتلاف علی کریمی و نازنین بنیادی با رضا پهلوی؟اینها که معلوم است باید چنین بازی‌هایی راه بیندازند تا پول بیشتری کاسبی کنند،اما بیچاره کسانی که عقلشان را داده‌اند دست این رسانه‌ها و این کاسبها.
1401-10-27 14:47
شباهت علی کریمی با نیما زم

سناریوی دیکته شده آمدنیوز تکرار می‌شود؟!/ سناریوی تکراری کشته‌سازی ابراز شایعه پراکنی کریمی و زم!

علی کریمی در صفحه شخصی‌اش مشابه عملکرد و خط خبری کانال تلگرامی آمدنیوز را که توسط نیما زم اداره می‌شد، در پیش گرفته است.
1401-10-21 13:32

اولین بار کی گفت علی دایی شانسی گل میزده؟

علی کریمی سال ها پیش در مصاحبه با برنامه نود؛ گل های علی دایی را شانسی توصیف و گفته است: شما نگاه کنید ببینید علی دایی توانسته است دو نفر را دریبل کرده و گل بزند؟ گل‌های او تماماٌ با سانتر و پنالتی بوده است!
1401-10-14 12:53
در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

بیسوادی علی کریمی داد هوادارانش را درآورد

علی کریمی در استوری با عنوان خبر فوری از خبری پرده برداشت که باعث سقوط رژیم خواهد شد و واکنش طرفداران وی را به دنبال این خبر که بی اطلاعی او را از قوانین نشامن می‌دهد به همراه داشت.
1401-10-7 20:22
در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

سقوط علی کریمی از دروغگویی به جنون

علی کریمی در استوری دیروز خود از حد دروغگو بودن گذشت و نمای جنون آمیز خود را با انتشار پیامی توهین آمیز به همسر آقای زاکانی نمایان کرد.
1401-10-5 13:28

سکوت شرم آور جنبشی به نام زنان در واکنش به توهین علی کریمی

یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:" آنچه علی کریمی در باره علیرضا زاکانی، یک شهروند ایرانی و کسی که در راه دفاع از این مرز و بوم، زخم برداشته، گفته و نسبت‌های ناروایی که به مادر و دخترش داده، شرم‌آور است. از آن شرم‌آورتر، سکوت کسانی است که در کنار علی کریمی، جنبشی به نام زنان را نمایندگی می‌کنند."
1401-10-5 11:17
بررسی ماجرای مهدوی‌کیا و دعوت فیفا

دم خروس از ناهار در قطر بیرون زد!

چندی پیش علی کریمی اعلام کرد که مهدی مهدوی کیا دعوت فیفا به مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی و حضور در قطر را رد کرده است و مهدوی کیا نیز در خلال جام جهانی با استوری هایی همراهی خود با اغتشاش گران را نشان داد.
1401-10-4 14:14