پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مصباحی‌مقدم:

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداهای انتخابات خبرگان تشکیل شود و تلاش می‌کنیم لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

منتشر شده در 7 آبان 1402
در سرویس

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره برنامه جامعه روحانیت مبارز در انتخابات دوره ششم خبرگان رهبری که ثبت‌نام داوطلبان آن از روز 14 آبان آغاز می‌شود، گفت: طی ماه‌های گذشته بین ما و جامعه مدرسین جلسات مشترکی برگزار شد و بنا داریم کمیته مشترکی بین ما و جامعه مدرسین درباره کاندیداها تشکیل شود؛ ما تلاش می‌کنیم تاجایی که امکان دارد، به‌صورت توافقی لیست مشترک در سراسر کشور برای انتخابات خبرگان ارائه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت خاطرنشان کرد: ما هنوز وارد بحث درباره کاندیداها نشده‌ایم و باید شورای نگهبان ابتدا نتیجه بررسی‌‌ها را اعلام کند و از بین افراد تأییدصلاحیت‌شده، درباره لیست صحبت کرد.

وی افزود: در جامعه روحانیت که هزاران عضو در سراسر کشور دارد، به‌صورت تشکیلاتی در همه استان‌ها فراخوان کردیم که شخصیت‌های علمی و برجسته روحانی به میدان بیایند و برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کنند.

مصباحی مقدم درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز یک حزب نیست و در سطح سایر احزاب فعالیت مستقیم ندارد، اظهار داشت: ما با احزاب اصولگرا که در شورای وحدت حضور دارند در ارتباط هستیم و با شورای ائتلاف هم گفت‌وگو می‌کنیم؛ تلاش ما بر این است که با نزدیک کردن این مجموعه‌ها بتوانند لیست واحدی ارائه کنند و جامعه روحانیت از لیست واحد حمایت کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/146304

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی