پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توضیحات وکیل استقلال درباره وضعیت سربازی دو بازیکن این تیم؛

معاون حقوقی باشگاه استقلال می گوید این باشگاه بدون هیاهو و در آرامش موضوعات مورد نظر را پیش برده و به نتیجه می رساند.

منتشر شده در 26 بهمن 1400
در سرویس

موضوع خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از روز گذشته دوباره به بحث داغ فوتبال تبدیل شده است. فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: بر خلاف روندی که برخی جریان ها به منظور حاشیه سازی برای استقلال در پیش گرفته اند و با جنجال و هیاهو به دنبال پرونده سازی برای صدرنشین مقتدر لیگ هستند مجموعه باشگاه بدون سر و صدا و با رویکردی حرفه ای موضوعات مورد نظر را دنبال می‌کند و انشاالله نتیجه مطلوب هم حاصل خواهد شد.

او ادامه داد: ظاهرا بعضی ها که خودشان سابقه مناسبی در موضوع خدمت سربازی برخی از بازیکنان ندارند نگران شرایط دو مدافع استقلال شده اند، البته با توجه به اقتدار و صدرنشینی استقلال این نگرانی ها طبیعی است چون در زمین مسابقه حریف نمی شوند و باید به اینگونه حاشیه سازی ها متوسل شوند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین گفت: حقیقت این است که از چند ماه پیش بررسی موضوع از نظر ظرفیت های قانونی آغاز شده اقدامات لازم را انجام داده این و بر اساس همین ظرفیت ها در انتظار حصول نتیجه مطلوب هستیم. آقای محمودزاده هم در توضیحات خودشان اشاره کردند که: «بازیکنانی که در تیم‌های غیرنظامی فعالیت دارند، می‌توانند زمان اعزام را با هماهنگی نیروهای مسلح و حوزه نظام وظیفه به تعویق بیندازند.».

سمیعی در بخش پایانی صحبت‌های افزود: ما هم اقدامات لازم را بر همین اساس دنبال می کنیم و تحت تاثیر جو سازی ها قرار نمی گیریم. اینگونه تحرکات هم هیچ گونه تاثیری در مسیر حرکت استقلال ایجاد نخواهد کرد و نمی توانند آرامش صدرنشین را بر هم بزنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/70690

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی