پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به سینمای ایران

فیلم رگ‌های آبی در خصوص زندگینامه فروغ فرخزاد هنوز شروع به ساخت نشده با انتخاب اشتباه بازیگر حاشیه ساز شد.

منتشر شده در 18 مرداد 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیق؛ رگ‌های آبی، عنوان فیلمی که سال‌ها پیش با موضوع زندگینامه فروغ فرخزاد مجوز ساخت گرفت اما تا کنکون برای ساخت آن اقدامی نشد. این فیلم در آستانه شروع فیلم برداری با حواشی زیادی مواجه شد.

یکی از حواشی مهم آن حضور باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد است. این تصمیم نشان از دور بودن عوامل تکنیکی برای انتخاب بازیگر است، گویا بیشتر در این بین علاقه بازیگر مد نظر گرفته شده است.

 بر اساس تصاویری که از فروغ فرخ‌زاد شاعر بلندآوازه معاصر وجود دارد، وی فردی لاغراندام، با صورتی کشیده و تا حدی استخوانی بوده است؛ در حالی که باران کوثری این‌گونه نیست. فقدان حداقل شباهت ظاهری میان بازیگر سریال «ملکه گدایان» با شاعر ایرانی، بزرگ ترین دلیل نگرانی طرفداران شعر و ادب فارسی است. در روزهای گذشته بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی حتی به تفاوت لحن حرف زدن و تن صدای این ستاره سینما با فروغ فرخ‌زاد اشاره کرده‌  و انتخاب باران کوثری به عنوان بازیگر این شخصیت را از هر نظر اشتباه دانسته‌اند.

رسانهرسانه

یکی از خبرنگاران در توییت خود با انتشار عکس روزنامه اعتماد و باران کوثری در اعتراض به این تصمیم اشتباه که داد همگان را درآورده نوشت:

رسانهرسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1521

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی