پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس تناقض رفتاری اصلاح‌طلبان را بررسی می‌کند

حکم اولیه قصاص سرهنگ جوانمردی که در اغتشاشات سال گذشته منجر به فوت مهران سماک شده بود دوگانگی اخلاقی اصلاح طلبان را برملا کرد.

منتشر شده در 25 دی 1402
در سرویس

زهرا لایق حقیقی؛ هشتم آذر ماه سال گذشته بعد از بازی  ایران و آمریکا در جام جهانی برخی اغتشاشاگران از فرصت استفاده کردند تا بار دیگر امنیت شهرها را برهم بزنند و با حافظان امنیت درگیر شوند اما در استان گیلان و شهر انزلی  فردی بنام مهران سماک براثر تیراندازی نیروی انتظامی فوت میکند.

بعد از یک هفته پیگیری وکیل این خانواده با ارائه و بررسی دلایل و مستندات توسط دستگاه قضایی گیلان نهایتا جعفر جوانمردی فرمانده منطقه انتظامی بندرانزلی به اتهام عدم رعایت قانون نحوه بکارگیری سلاح منجر به قتل عمد مهران سماک در شعبه اول بازپرسی دادسرای نظامی استان گیلان تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

حال بعد از 8 ماه از بررسی روند پرونده امروز حکم اولیه قصاص سرهنگ جوانمردی عامل این قتل به دلیل قتل عمد شمرده شدن این جرم اعلام شد.

دوگانگی اصلاح‌طلبان و معاندین با جمهوری اسلامی

بعد از اعلام این حکم در بین اصلاح طلبان رفتار دوگانه‌ای بروز داد. شادی بابت یک حکم اعدام!

آنها که تا چند وقت پیش برای عاملان شهادت شهید عجمیان هشتگ اعدام نکنید را ترند کرده بودند اکنون از اعدام یک نیروی انتظامی و امنیتی خوشحال شدند؟

براندازان در این زمان هم هنوز هشتگ اعدام نکنید را در بین خود می‌گردانند آنهم برای کسانی که با ایجاد بر هم زدن امنیت شهر ایذه باعث شهید شدن کودکی مظلوم و بی گناه بنام کیان پیر فلک شدند.

اما اکنون با اعلام حکم اعدام این نیروی نظامی خبری از اعدام نکنید در کار نیست بلکه شادی مضاعف برای انجام این حکم در دل اصلاح طلبان برپا شد.

این نوع دوگانگی رفتار در بین این افراد حکایت از رفتار سیاسی شان دارد. این سرهنگ که در اوج درگیری به اشتباه سماک را مورد هدف قرار داده الان حکم خود را از دادگاه گرفته است اما برای افرادی که به عمد و برای ویرانی ایران جان جوانان غیور ایرانی را به طور فجیعی گرفتند، باید شعار نه به اعدام بدهیم؟

واکنش کاربران فضای مجازی به تناقض سیاسی مخالفان اعدام

با ابراز این دوگانگی در فضای مجازی اصحاب فضای مجازی نیز در صفحات خود درمورد حمایت از قاتلین و شادی براندازان نوشتند و از این دوگانگی علنی رفتاری آنها از بیراندازان پرسیدند:

بعد از شکست سخت در پروژه زن، زندگی، آزادی براندازان و اصلاح طلبان از هر فرصتی برای احیای این فتنه استفاده کردند اما هر بار ناکام ماندند. جریان اصلاح طلب که صدای دشمن در داخل بودند، همیشه در مسئله های حقوقی نگاه های سیاسی دارند و این بار هم مشتشان باز شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/155011

اخبار پیشنهادی

نظرات

10 پاسخ

  1. چرا قاتل شهید روح ا,,عجنمیان که دکتر بود وعضواغتشاشات هابود که چه چطورومظلومانه ووحشیاینه شهید رومیزنند اعدام نکردن ولی این ماموری که جونشون دست کفشون گرفتند بخاطر امنیت ماباید اعدام بشه واقعا ,,,,

  2. فاتحه امنیت وقوه قضاییه که بخاطر خوش رقصی معتمدین و براندازان بجای حمایت از ماموران انتظامی به حمایت از براندازان بر خواسته. کاری کردند که مامورین اگر کشته هم شوند از خودش هم نمی توانند دفاع کنند برسد به مردم .شما که از همه چی غرب کپی برداری میکنید از اقتدار و حمایت دولتهای غربی از پلیس شأن هم کپی برداری کنید

  3. نباید خادمین امنیت جمهوری اسلامی ایران به این راحتی به اعدام محکوم شوند. #نه به اعدام سرهنگ جوانمردی

  4. قطعا باید اعدام کرد. وقتی جوون مردم رو به ناحق کشته و در دادگاه هم اثبات شده دیگه باید چکار کرد؟ چون پلیسه نباید اعدام بشه؟

  5. به نظر من نه به اعدام این سرهنگ چطور موقعی که این زامبی ها تو خیابونهاریخته بودن وکشورو به خطر انداختن نه به اعدام بود الان که یه سرهنگ جان برکف جونس رومیزاربرای امنیت نه به اعدام اجرایی صداش نمیاد

  6. نبایداعدام بشه چون مامور امنیته متاسفانه اگه این اتفاق بیوفته سنگ روسنگ بندنمیشه اتفاقات بدتری رخ میده

  7. وقتی توی درگیری و اغتشاشات جمعی بوده چرا باید حکم اعدام صادر بشد این نامردیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی