پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در وبگردی جهت پرس بخوانید؛

از هفته گذشته شبکه‌های معاندین فارسی زبان خبری را رسانه‌های خود منتشر کردند که بتوانند با آن احساسات مردم را برانگیزانند اما امروز با دستگیری حسن فیروزی تمام آن خبر باطل شد.

منتشر شده در 5 بهمن 1401

هفته گذشته اینترنشنال و سایر شبکه‌های معاند با مانور بر خبر دستگیری یک معترض به جمهوری اسلامی ایران به نام حسن فیروزی و اوضاع وخیم او در زندان عواطف مردم را برانگیختندن تا جایی که بعد از خبر احساسی او از درخواست دیدن دخترش برای آخرین بار خبری را مبنی بر به کما رفتن وی منتشر کردند اما امروز با  خبر دستگیری حسن فیروز در مرز و صحت  وسلامت کامل وی ورق برگشت و با اعتراف او مبنی بر اینکه برای فرار از دست طلبکاران تن به همچین کاری داده است نقشه براندازان را نقش بر آب کرد. در این بین فعالان فضای مجازی با اشاره به موضوع سالم بودن وی و دروغگویی شبکه‌های معاند و استفاده از عواطف مردم در صفحات مجازی خود نوشتند:

حقیقتا این سعودی نشنال یک کارهایی داره میکنه که برای هالیوود هم قفله!
تا دیروز به دروغ می گفتن حسن فیروزی دستگیر شده و اینقدر شکنجه شده که رفته تو کما! حالا امروز در حالی که داشته از کشور فرار می کرده، دستگیرش کردند!

“احمد کارآمد”

حسن فیروزی در حال فرار از مرزهای آبی کشور بازداشت شد!

این هم یکی دیگر از قهرمانان براندازان که در زندان زیر شکنجه بود!
این یکی لیاقت دارد مثل رضا پهلوی منتظر السلطنه، به او وکالت دهند:)

“علیرضا گرایی”

آقا این حسن فیروزی توی زندان در حال شکنجه بوده و رفته بود کما و در انتظار اعدام بود که
دوستان شبکه سعودی گویا دوباره خرابکاری کردین که

“علی عرب”

یک ماهه دارن میگن طرف تو زندان درحال شکنجه است! درحالی که امروز تو مرز دستگیرش کردن.
فقط بیچاره اون‌هایی که مرجعشون امپراطوری دروغه!

“صبورا مترصد”

از اینترنشنال سعودی تاعلی کریمی فضا رو با خبرشکنجه و حکم اعدام حسن فیروزی که اصلا بازداشت هم نشده پرکردن.این مسیردروغین وشایعه‌محور فقط روی زودباوری مخاطب حساب باز کرده،وگرنه گردانندگانش می دونن که حتی یک میلیمتر هم به اهدافشون نزدیک نشدن.
این چندهزارمین دروغ رسوا شده‌ی اون‌هاست!

م. قنواتی

حسن فیروزی کسیه که اینترنشنال و کانون حقوق بشر روزهاست میگن بازداشت شده و به خاطر شکنجه به کما رفته. حالا نه با روایت نظام بلکه به گفته مسعود کاظمی، از چهره‌های معروف اپوزیسیون خارج نشین، این ادعاها از اساس دروغ بوده و اصلا چنین شخصی بازداشت نشده.چه برسه شکنجه و کما!!!

“بهرام خسروی”

این مگه توزندان نبود؟ حالش بد نبود؟ داغون نبود؟ مگه جمهوری اسلامی تا حد مرگ لهش نکرده بود؟ پس چرا سالم و سرحال همین جمهوری اسلامی لب مرز گرفتتش؟ هنوز هم دروغ‌های این شبکه‌هارو باور میکنید؟

“خانوم حسینی”

رسانهرسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/17581

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی