پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مورد هدف قرار گرفتن 9 مقر مهم موساد در اربیل عراق که باعث از بین رفتن تعدادی از فرماندهان مهم موساد را به همراه داشت دارای نکات هائز اهمیتی است که در این گزارش بیان میکنیم.

منتشر شده در 26 دی 1402
در سرویس

عملیات شب گذشته سپاه با دستاوردهای مهمی روبه رو شد. در این عملیات چند مقر مهم موساد مورد هدف قرار گرفته شد. در خصوص عملیات دیشب سپاه پاسداران در منطقه اربیل عراق نکاتی قابل تامل وجود دارد که به آن می‌پردازیم:

۱) در این عملیات ۹ مقر زده شده که در یکی از مقرها جلسه محرمانه و مشترک بین جریان تجزیه‌طلبی و افسران موساد در حال برگزاری بوده است.

دقیقا بعد از این اتفاق یکی از صفحات رسمی کردستان در صفحه اکس(توییتر) خود نکته قابل تاملی را بیان کرد که نشان از در کمین بودن گرگ‌ها برای ایران را دارد.

۲) طی دو ماه اخیر اردوگاه این افراد مجددا در نزدیکی مرز ایران هم فعال شده بود و هم فعالیت‌های مشترک اطلاعاتی‌شان با موساد و نقل‌و‌انتقالات تجهیزات تروریست‌ها از سر گرفته شده بود.

۳) دو تروریستی که اخیرا در کرمان دست به عملیات انتحاری زده بودند از طریق همین جریان بارزانی و به صورت قاچاق از طریق مرز ترکیه و عراق وارد ایران شده بودند.

۴) نباید انتظار داشت که طرف مقابل به همه تلفات اعتراف کند اما تیم‌های اشراف چه قبل و چه بعد از عملیات هم‌چنان در منطقه حاضر هستند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/155189

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی