پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 25 آبان 1399
در سرویس

به گزارش جهت، به نقل از الخلیج آنلاین، بازار سبزیجات و میوه دبی که توسط شهرداری دبی اداره می‌شود، با توجه به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، برای اولین‌بار میزبان نمایش محصولات کشاورزی رژیم اسرائیل در کشورهای حوزه خلیج فارس بود.

دبیر دفتر رسانه دبی روز گذشته در بیانیه‌ای تأکید کرد که این نمایشگاه در سایه آغاز روابط میان امارات با رژیم اسرائیل برگزار می‌شود و به تنوع‌بخشی منابع محصولات کشاورزی وارداتی در امارات کمک می‌کند.

مقامات برجسته اماراتی در این نمایشگاه شرکت کردند که از جمله آنها مدیرعامل گروه بنادر دبی و« شلومی فوغل» رئیس شرکت «آگریکسکو کارمل» ، شرکت متخصص صادرات محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی بودند.

فوغل گفت: «صادرات محصولات تازه کشاورزی از اسرائیل(مناطق اشغالی) به بازار امارات متحده عربی به لطف مجاورت جغرافیایی و توانایی حمل سریع محصولات به‌طور مستقیم به بازار امارات از یک مزیت بزرگ برخوردار است».

وی افزود: شرکت ما با استفاده از آخرین نوآوری‌های موجود در فناوری کشاورزی قصد دارد در بخش کشاورزی امارات متحده عربی سرمایه گذاری کند.

«یوسی داگان» رئیس شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری سپتامبر گذشته از توافق صادرات محصولات شهرک‌های صهیونیست‌نشین به امارات متحده عربی خبر داد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/133995

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی