پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 18 اسفند 1399
در سرویس

به گزارش جهت، علی مطهری نماینده سابق مجلس که اخیرا به شکل رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کاندیداتوری کرده است، در نشست انتخاباتی که عصر امروز در محل حزب ندای ایرانیان برگزار شد سخنانی داشته‌اند که خلاصه آن در ادامه از نظر می‌گذرد:

ما در درجه اول باید تلاش کنیم که مشارکت مردم در انتخابات بالا برود چراکه این مسئله هم از نظر بالا بردن جایگاه سیاسی ایران در دنیا اثرگذار خواهد بود و هم اینکه با مشارکت بالا انتخاب مردم به انتخاب واقعی نزدیکتر خواهد بود.

بنابراین بنده احساس کردم وارد میدان شوم و نتیجه هر چه شود برای شخص بنده اصلا مهم نیست و مهم این است که به تکلیف عمل کنیم.

من به شکل مستقل وارد شدم ولی مستقل وارد شدن به این معنا نیست که توجهی به تحولات روز نداشته باشیم

شورای نگهبان نباید سخت گیری بی مورد داشته باشد

نماینده سابق تهران در مجلس خاطرنشان کرد: به طور کلی سیاسیون می توانند نقش بسزایی در حضور و مشارکت مردم داشته باشند. بنابراین همه کسانی که احساس می کنند حرف آنها در مردم تاثیر گذار است باید در صحنه حاضر شوند البته شورای نگهبان نیز در این حوزه نقش تاثیرگذاری دارد و نباید سخت گیری بی مورد داشته باشد چراکه اگر مردم احساس کنند که نماینده تفکر آنها در صحنه حضور دارد قطعا در مشارکت در انتخابات نیز تاثیر گذار است.

این امریکا است که باید تحریم ها را بردارد و به برجام باز گردد تا آن زمان ایران نیز به تعهدات برجامی بازگردد.

لاریجانی اصلح نیست/ کاندیدای پوششی نیستم/ من خودم را اصلح می‌دانم

مطهری در پاسخ به این سوال که با توجه به نسبت خانوادگی شما با آقای لاریجانی برخی ها معتقدند که شما به عنوان کاندیدای پوششی وی وارد صحنه رقابت ها شدید تا به نوعی رای  آن دسته از بدنه اجتماعی اصلاح طلب که نگاه مثبتی به شما دارد را به سمت آقای لاریجانی جذب کنید، گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌وو نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است. هیچ هماهنگی وجود نداشته و ندارد و کاندیدای پوششی لاریجانی نیستم.

وی افزود: اگر لاریجانی را اصلح میدانستم نمی آمدم، من خودم را اصلح دانستم و آمدم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/120332

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی