پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سردار سلامی:

فرمانده کل سپاه پاسداران: اینکه شما می ‌بینید سفرهای متواتر مقامات آمریکایی و سردمداران دولت‌های اروپایی به تل‌آویو صورت می‌گیرد و همه قدرت آن‌ها در اسرائیل متمرکز شده است، این‌ها همه به‌مثابه تنفس مصنوعی است تا مرگ حتمی رژیم در احتضار صهیونیستی را به تأخیر بیندازند.

منتشر شده در 4 آبان 1402
در سرویس

سردار ‌سرلشکر پاسدار حسین سلامی، ساعاتی پیش در چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اینکه شما امروز می‌بینید سفرهای متواتر مقامات آمریکایی و سردمداران دولت‌های اروپایی به تل‌آویو صورت می‌گیرد و همه قدرت آن‌ها در اسرائیل متمرکز شده است، این‌ها همه به‌مثابه تنفس مصنوعی است تا مرگ حتمی رژیم در احتضار صهیونیستی را به تأخیر بیندازند.

وی افزود: جنایاتی که اخیراً در غزه صورت گرفت، قلوب ملت‌های مسلمان را جریحه‌دار کرده و کار را به جایی رسانده که هرکدام از مقامات غربی بخواهند به کشورهای اسلامی سفر کنند، باید شبانه سفر کنند تا عموم مردم متوجه حضورشان نشوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که یک عده اندک از مؤمنان می‌توانند بر اکثریت کفار پیروز شوند و آن‌ها را با قدرت ایمان مچاله کنند.

وی ادامه داد: این را به شما بگویم همان‌طور که عصای موسی اژدها شد و مکر فرعونیان را بلعید، غزه نیز عصای امروزی موسی و اژدهایی است که اگر صهیونیست‌ها روی زمین حرکت کنند، آن‌ها را خواهد بلعید. آن‌ها هم این را می‌دانند و به همین دلیل، فقط بر عملیات هوایی و بمباران ناجوانمردانه متمرکزند و جرأت عملیات زمینی ندارند.

سردار سلامی با اشاره به برگزاری اجلاس شهدای وحدت تصریح کرد: صلابت ظاهری قامت شهید شوشتری با استواری و شکوه ایمان و معنویت او ترکیب جذابی از یک صحابی وفادار ولایت ساخته بود؛ یک مرد شکوهمند در ایمان‌، وسیع و عمیق در مهرورزی، محبت،‌ رحمت و رأفت نسبت به مومنان و غلظت و شدت نسبت به کافران؛ شهید محمد زاده هم همین خصوصیات را در همین ابعاد اندازه‌ها داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اساسا شهیدان ما زندگی را از متن جنگ آموخته بودند؛ یعنی غیرت، ایثار، از خودگذشتن، از جان گذشتن، میل به فدا شدن برای آرامش دیگران و از دست دادن جان برای جاودانه کردن حیات ملت؛ این عناصر اجزای موزون شخصیت این شهیدان بود که در سنگرها و اتکال به خدا، سجدده، مناجات و ادعیه آموخته بودند.

وی در ادامه گفت: بنابراین از دست دادن جان برایشان یک آرزوی بزرگ بود و همین عامل قدرت اصلی ما را شکل داده است؛ جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در افغانستان ده‌ها سال فقر، جنگ، عقب‌ماندگی، ناامنی و در سوریه یک دهه‌ است سیاست آمریکا و غرب آتش تفرقه‌های خونین را بین مسلمان برافروخته‌اند، گفت: یتیم‌های زیادی در دنیای اسلام هستند که آمریکا پدران و مادران آنها را کشته‌اند و هر روز بر این آمار اضافه می‌شود؛ اما بدانند اگر ادامه بدهند به آتشی که خود برافروخته‌اند خواهند سوخت.

فرمانده کل سپاه گفت: در تمام کشورهای منطقه و هرکجا قدم بگذارید ردپای پررنگی از سیاست‌های جنگ افروزانه آمریکا می‌بینید؛ لشکرکشی می‌کند، پایگاه می‌زند،‌ اسلحه می‌فروشند و ارمغانی جز آتش، هتک حرمت، قتل ‌عام و افسرده‌سازی و عقب‌ماندگی به‌همراه نمی‌آورد.

قدرت آمریکا رو به اضمحلال است

وی ادامه داد: تمام سرزمین‌های اسلامی قربانگاه سیاست‌های آمریکاست؛ هرچند خورشید آنها رو به غروب است و همه جا شکست می‌خورد آما آسیب هم می‌زند؛ قدرتش رو به اضمحلال است و هیچ دستاوردی هم ندارد.

وی بیان کرد: شکست در عملیات طوفان الاقصی یکی از خاطره انگیزترین، شگفت‌انگیز ترین و استثنایی‌ترین شکستهایی بود که آمریکا و انگلیس و اسراییل با هم مچاله شدند.

سرلشکر سلامی به دشمنان هشدار داد و گفت: ما به آنها می‌گوییم هرچه زودتر آتش این جنایت را متوقف کنید؛ قبل از آنکه دامن خودتان را بگیرد. ما راهمان را برای عزت مسلمانان و اسلام ادامه می‌دهیم و جهان اسلام امروز قدرتمند است.

مسلمانان در برابر جنایات صهیونیست ها دست روی دست نمی گذارند

سلامی گفت صهیونیست‌ها در جهان اسلام همانند یک شیء خارجی آزار دهنده هستند که به این منطقه ایمپلنت شده اند و هر چند وقت یک‌بار خونریزی جدیدی راه می اندازند.

وی ادامه داد: خصوصیت اسلام، عدالت طلبی و آزادگی و اعاده کرامت انسانی است و این به مذاق کافران و مستکبران خوش نمی‌آید.

وی با بیان این که مستکبران نور خدا را برنمی‌تابند افزود: جهاد و مبارزه با ظلم و استکبار بخشی از زندگی مسلمانان است که تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اینکه دشمنان ما گمان کنند امت اسلام دست روی دست می‌گذارد تا آن‌ها هر جنایتی خواستند انجام دهند، ما به آن‌ها می‌گوییم که در امت ما، یتیم‌های زیادی وجود دارد که شما پدران و مادران آن‌ها را کشته‌اید بنابراین گرفتار رؤیای موهوم حمله زمینی به غزه نشوید و هرچه زودتر این آتش را متوقف کنید قبل از اینکه خودتان در این آتش بسوزید.

وی در پایان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با هدایت‌های خودشان تمام فتنه‌ها را باطل و دشمنان را ناامید می‌کنند؛ خداوند بر این وجود نازنین و این نعمت الهی برای تمام بشریت، طول عمر عنایت فرماید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/145930

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی