پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزلرت ارتباطات اعلام کرد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان رضایتمندی کاربران از کیفیت سرویس چهار پیام رسان داخلی در ایام نوروز متوسط ۷۵ درصد بوده است.

منتشر شده در 19 فروردین 1402

«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: امسال در ایام نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام رسان‌های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه بصورت متوسط حدود 4.8 میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام رسان های داخلی روبیکا، بله، آیگپ و سروش پلاس انجام شده است.

 بر اساس اعلام وزارت ارتباطات بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آنها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا بصورت متوسط 75 درصد بوده است.

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10446

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی