پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جنبش حزب الله در واکنش به حملات صهیونیستها به مناطقی از لبنان و در ادامه حمایتهای خود از مردم غزه، امروز چهار مقر متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

منتشر شده در 28 بهمن 1402
در سرویس
جنبش حزب الله لبنان در ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین، امروز شنبه به حملات به مواضع و شهرکهای رژیم صهیونیستی ادامه داد.حزب الله با انتشار بیانیه‌هایی خبر داد که ساعت 13 به وقت محلی، مقر نظامی «برانیت» را با موشک «فلق-1» هدف حمله موشکی قرار داده که این موشکها به هدف اصابت کرده است.حمله بعدی حزب الله ساعت 14 به وقت محلی بود که در جریان آن، مقر نظامی «رویسات العلم» واقع در مزارع شبعا هدف قرار گرفت. این حملات هم با چند موشک انجام شده است.
حمله سوم نیروهای مقاومت لبنان ساعت 14 بود که در پی آن، مقر نظامی «السماقه» هدف حملات موشکی قرار گرفت. این مقر هم در مزارع شبعا قرار دارد.حمله چهارم حزب الله ساعت 14 و 45 دقیقه صورت گرفت که در جریان آن، محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف مقر نظامی «الضهیره»، موشک‌باران شد. این موشکها نیز به هدف اصابت کرده است.سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته تأکید کرد که رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است و به همین دلیل حزب الله هم دیگر در حملات خود، هیچ حد و مرزی را رعایت نخواهد کرد. وی تأکید کرد که حزب الله «خون را با ریختن خون» پاسخ خواهد داد.
حزب الله شامگاه پنجشنبه نیز حملات شدیدی به شهرک «کریات شمونه» و منطقه «اصبع الجلیل» واقع در شمال فلسطین انجام داد. در این حملات، این دو منطقه تحت اشغال اسرائیل با حدود 30 موشک از سوی حزب الله هدف قرار گرفت.پس از سخنرانی روز سه‌شنبه سید حسن نصرالله، مقاومت لبنان چهارشنبه هفته گذشته با ده‌ها موشک شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و پس از آن منابع اسرائیلی اعلام کردند که نمی‌توانند با جزئیات دقیق درباره شمار موشک‌های شلیک شده سخن بگویند.
منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/160094

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی