پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: افرادی که اطلاعاتی مفیدی در اختیار این کشور قرار دهند که منجر به توقیف «محموله‌های غیرمجاز» در آب‌های غرب آسیا شود، پاداش دریافت می‌کنند.

منتشر شده در 14 تیر 1401
در سرویس

به نقل از رویترز، فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در اطلاعیه ای با اعلام این خبر ادعا کرد محموله‌های دریایی غیر مجاز در این برنامه شامل کالاهایی مثل اسلحه و مواد مخدر می‌شود.

در اطلاعیه فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا تصریح شده است: برای نخستین بار در حال ایجاد سازوکاری هستیم برای اشخاصی که اطلاعاتی مفید در راستای توقیف محموله‌های غیر مجاز در آب‌های غرب آسیا در اختیار آمریکا قرار دهند، پاداش در نظر گرفته شود.

فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا با اعلام اینکه اطلاعات دریافتی باید در چارچوب قوانین وزارت دفاع این کشور در رابطه با تخصیص پاداش قرار گیرد، افزوده است: این جایزه می‌تواند به ۲ صورت نقدی، تا  سقف ۱۰۰ هزار دلار، و یا غیر نقدی، شامل وسایل نقلیه باشد.

رویترز در گزارش خود بدون اشاره به دخالت و حضور آمریکا کیلومترها دور از خاک خود در منطقه غرب آسیا ادامه می‌دهد: نیروی دریایی آمریکا یک شماره تلفن نیز در بحرین برای این منظور اعلام کرده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/46681

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی