پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 24 اسفند 1399
در سرویس

به گزارش جهت، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از برگزاری نشست مشترک کمیسیون تخصصی اقتصادی، کشاورزی و صنایع و معادن برای بررسی وضعیت بازار خبر داد.

وی گفت: پیرو پیگیری‌های مجلس در مورد وضعیت بازار و فشاری که در روز‌های آخر سال بر مردم وارد می‌شود، فردا کمیسیون تخصصی یاد شده با حضور وزیر صمت کشاورزی و رئیس اتاق اصناف تشکیل جلسه خواهند داد.

طغیانی اظهار کرد: امروز در صحن علنی تذکر‌های متعددی از سوی نمایندگان داده شد که نشان می‌دهد برای مجلس شرایط فعلی بازار‌ها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، امیدواریم فردا وظیفه نظارتی مجلس با یک جمع بندی، در مورد مطالبات به حق مردم در حوزه بازار انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی یادآور شد که گزارش جمع بندی این نشست به اطلاع مردم خواهد رسید.

براساس این گزارش؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان به کمیسیون اقتصادی دستور داد تا برای بررسی وضعیت تنظیم بازار کالا‌های اساسی و غیر اساسی، نشست ویژه‌ای با وزرای مربوط برگزار شود.

بر این اساس رؤسای کمیسیون اقتصادی، کشاورزی و صنایع و معادن در نامه‌ای فوری، از رزم حسینی وزیر صمت، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران برای حضور در نشست فوق العاده دعوت کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/119488

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی