پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استاندار تهران با اشاره به جوانگرایی در دولت سیزدهم گفت: اکثر مدیران جدید منصوب شده در این استان زیر ۴۰ سال سن دارند.

منتشر شده در 16 اسفند 1400
در سرویس

محسن منصوری روز دوشنبه در حاشیه تکریم و معارفه فرماندار تهران در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۱۴ فرماندار استان تهران تا کنون تعیین تکلیف شده و فرمانداران ری و شهریار دو نفر باقی مانده هستند.

وی اضافه کرد: در اسرع وقت جابجایی فرماندار ری هم انجام و فرماندار شهریار نیز تا روزهای آتی تعیین تکلیف و پرونده جابجایی فرمانداران تهران بسته می شود.

منصوری اظهارداشت: یکی از شاخص های اصلی در انتخابات مسئولان جوانی و جوانگرایی است و اگر فرمانداری را پیدا کنیم که از جمیع جهات ویژگی بالایی داشته باشد، اگر جوان نباشد نمی توانیم از انتصاب و انتخاب وی عبور کنیم.

استاندار تهران گفت: در مجموع انتصابات، اکثر فرمانداران از میان متولدان دهه ۶۰ هستند و از جوانان انتخاب شدند و با افرادی که از میان جوانان انتخاب نشده اند عهد کرده ایم که در بدنه تحت مدیریت خود از جوانان استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد:  اولین انتصاب فرماندار تهران نیز یک جوان ۳۴ ساله بود و باقی انتصابات نیز به همین طریق پیش خواهد رفت.

منصوری یادآورشد: در سطوح بخشداران و معاونان به طور کامل به جوانان اتکا داریم و در سطوح فرمانداری ها هم تا حد امکان به جوانان اتکا می کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: امروز صبح مدیرکل آموزش و پروش شهرستان های استان منصوب شد که از مهمترین مدیران کل استان تهران و یک جوان ۳۵ ساله است و در اداراتی مثل ورزش و جوانان مدیرکل دهه ۶۰ و مجموعه فرهنگ و ارشاد نیز به همین ترتیب مسئولان منصوب شده اند.

وی اضافه کرد: نمی توان گفت که متوسط سن مدیران استان تهران به کمتر از ۴۰ سال رسیده اما تعداد زیادی از آنان کمتر از ۴۰ سال سن دارند و یک جوانگرایی خوبی اتفاق افتاده و هرچه از رده های مدیریتی پایین تر می آییم کاهش سن را داریم.

منصوری بیان کرد: در سطوح بخشداری راحت تر می توانیم به جوانان اعتماد کنیم و بعد از تکمیل عزل و تصب ها گزارش دقیقی از میانگین سنی مدیران جدید استان اعلام می کنیم و این عزل و نصب فرمانداران  حداکثر تا یک هفته دیگر تمام می شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/67756

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی