پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فقر سوژه باعث شده تا بی‌بی‌سی فارسی به هر دستاویزی چنگ بزند تا مطلبی علیه آرامش مردم ایران منتشر کند.

منتشر شده در 7 اردیبهشت 1402
در سرویس

 این روزها با از هم پاشیدن ائتلاف براندازان، رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان دچار فقدان سوژه علیه ایران شدند و به همین علت به هرموضوعی برای فشار بر افکار عمومی ایران استفاده می‌کنند.

از یک طرف سعی دارند به هرمناسبت از تولد و سالگرد ازدواج و ماهگرد و فیلم رقص و … کشته شدگان و زندانیان اخیر، خاکستر اغتشاشات را شعله ور کنند و از سوی دیگر با دروغ پردازی و تقطیع و تحریف اتفاقات، مردم را نامید و سرخورده کنند.

در تازه ترین اتفاق، رسانه BBC فارسی بیلبوردهایی که شهرداری تهران به مناسبت عید سعید فطر و با زبانی ساده از کتاب مناجات خودمانی عباس حسین نژاد انتخاب کرده را به اوضاع اقتصادی ماه های اخیر ربط داده است. این رسانه انگلیسی حتی برای جهت دادن به مطلبش اعتصاب صنفی برخی مشاغل را هم به این موضوع مرتبط دانسته است.

رسانه

این درحالی است که کتاب مناجات عباس حسین نژاد چهارسال قبل یعنی در سال ۱۳۹۸چاپ شده بود.

رسانه

حسین نژاد در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی اش نوشت:«در خباثت بی بی سی شکی نیست که در تلاش است که حتی از مناجات های من در بیلبوردهای تهران هم بحران درست کند»

رسانه

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نیز به این اتفاق واکنش نشان داد.

رسانه

BBCفارسی چندی پیش نیز با در اقدامی غیرحرفه ای و بی سابقه، فیلم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی با دانشجویان را تقطیع کرد تا وانمود کند در این دیدار تنش به وجود آمده است؛ موضوعی که البته همان زمان صدای سیاوش اردلان خبرنگار خودشان را هم در آورد.

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8723

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی