پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از یک دروغ شاخدار؛

اخیرا خبری کذب درباره همسر دوم شهردار تهران منتشر شده است که بیش از همه براندازان و اصلاح‌طلبان در رپورتاژ این خبر همت ویژه نشان دادند.

منتشر شده در 15 آذر 1402
در سرویس

عطیه فکری – اخیرا در شبکه های اجتماعی شایعاتی در خصوص زندگی خصوصی علیرضا زاکانی شهردار تهران و همسرش مطرح شده است که بعد از گذشت چند روز اطرافیان زاکانی مثل سخنگوی شهراری تهران نسبت به این اجرا واکنش نشان داد و آن را رد کرد.  پیش از این و در زمان نامزدی زاکانی در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران هم شایعاتی در مورد همسر دوم زاکانی مطرح شد که در آن زمان وی تمام این ادعاها را صراحتاً رد کرده و به تهمت های دوران انتخابات نسبت داد.

علیرضا زاکانی در سال ۱۳۶۸ وقتی ۲۴ ساله بود با خانم معصومه پاکتچی با مهریه ۵۰ مثال نقره ازدواج کرد. او و همسرش سه فرزند دختر بنام های طیبه، مریم و زینب دارند که هر سه ازدواج کرده‌اند.

معصومه پاکتچی دارای تحصیلات سطح سه حوزه علمیه می باشد که سالیان سال در مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران مشغول بود. او از سال ۱۳۸۶ هم مسئولیت واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود را عهده دار بوده و تندیس دکترین مهدویت را سال ۱۳۹۱ دریافت کرد.

شایعه‌ی تکراری داشتن همسر دوم 

علیرضا زاکانی در خرداد ۱۴۰۰ و در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به شایعاتی درباره‌ی اینکه او همسر دوم دارد گفته بود: «حاشیه درست کردند که دو همسر یکی در تهران و یکی در قم دارم؛ شرم نمی کنند؟ من چه خاری در گلوی آنها هستم؟ وقتی روی کار بیایم آنها را راحت نمی گذارم هر چه خوردند و بردند از گلویشان بیرون می کشم.»

حالا با نزدیک شدن به انتخابات مجلس و همچنین انتشار اخبار اقدامات مثبت شهرداری تهران باز هم این شایعات را مطرح می‌کنند تا از آب گل‌آلود به اهداف خود برسند.

دشمنی ناتمام اصلاح‌طلبان با زاکانی

علی غفاریان مدیرمسئول صراط نیوز در توئیتی کنایه آمیز پیرامون جدایی همسر اول یکی از مدیران شهر تهران نوشت: همسر اول یکی از عالی‌ترین مدیران اجرایی شهر تهران به تازگی از وی طلاق گرفته است. علت جدایی خانم “م – پ” وجود خانم “ف – ح” بعنوان همسر دوم این مدیر منتخب اصولگرایان است.

اصلاح‌طلبان که در شایعه ساختن و خوراندن آن به مخاطب بسیار ماهرانه عمل می‌کنند باز هم یک شایعه قدیمی را پیش کشیدند. یکبار در کمال بی‌شرمی خواهر شهید حججی را به او نسبت دادند و این بار هم وقیح‌تر از قبل پای خواهر شهید عجمیان (شهید مدافع امنیت) را به این بازی کثیف باز کردند و بسیاری از افراد سیاسی که دیگر کسی به آن‌ها بها نمی‌دهد هم برای اینکه باز هم دیده شوند به دور از تقوا در مورد این ماجرا اظهار فضل کردند.

این افراد برای تصفیه حساب سیاسی یا رسیدن به قدرت و ثروت هیچ احترام و ارزشی برای افراد و یا حتی خانواده شهدا هم قائل نیستند، ناگفته نماند که در اغتشاشات سال گذشته زاکانی با عملکرد انقلابی باعث بیشتر شدن کینه و نفرت براندازان و اصلاح‌طلبان شد و طبیعی است که برای تلافی حتی به آبروی خانواده شهید عجمیان که خود از شهدای همین اغتشاشات است، رحم نکنند.

نمونه بارز آن هم عبدالرضا داوری که در دولت احمدی‌نژاد به نوایی رسیده بود، می‌باشد که بعد از دولت او نه در بین اصولگرایان جایی داشت و نه در بین اصلاح‌طلبان! بدیهی است که با رپورتاژ این خبر کذب به دنبال تامین منافع سیاسی خود باشد.

مسئله قابل توجه درمورد این شایعه کذب اینست که این ماجرا با خبر دروغ یک اصلاح‌طلب شروع می‌شود بعد از آن تبدیل به یک سوژه جالب برای لگدپراکنی براندازان می‌شود. برخلاف همیشه که شوت اول را براندازان و ضدانقلاب می‌زدند بعد اطلاح‌طلبان در داخل به وایرال کردن آن می‌پرداختند اما اینبار اصلاح‌طلبان حتی از براندازان هم پیشی گرفتند تا در دروغ‌گویی رتبه اول از آن خودشان باشد.

دسته دیگری از اصلاح‌طلبان شیوه یک بوم و دو هوا را در پیش گرفتند، آن‌ها علیرغم آنکه می‌دانستند این خبر دروغ است و انتشار آن ممکن است برایشان تبعاتی داشته باشد به شیوه مسخره و کودکانه‌ای در ریپورتاژ این خبر به دوستان خود کمک کردند.

یکی از فعالان رسانه‌ای برای تمسخر این قیبل اصلاح‌طلبان در اکانت خود نوشت: وقتی اصلاح‌طلبا میگن ما نمی‌خوایم به شایعه زن دوم فلانی که میگن فلان خانمه و باعث شده همسر اول جدا بشه ورود کنیم چون بنظرمون کار اخلاقی نیست و ما خیلی اخلاق‌مداریم!

سخنگوی شهرداری تهران با تکذیب این خبر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با یک جهش بی‌سابقه در عرصه فیک‌نیوز، دروغ‌پردازی بی‌شرمانه‌ای علیه زندگی شخصی شهردار تهران انجام شد. از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. ریالی هم خرج زورگیرهای رسانه‌ای نکرده و نمی‌کنیم و صد البته که «خداوند از اهل ایمان دفاع خواهد کرد.»

همچنین برخی دیگر از فعالان رسانه‌ای هم با تقبیح این ماجرا از عملکرد خوب زاکانی در شهرداری دفاع کردند و این حواشی را صرفا بخاطر همین اقدامات مثبت او می‌دانند و معتقد بودند که اصلاح‌طلبان قصد دارند با ایجاد حواشی همین اقدامات مثبت را ضایع کنند تا بتوانند به اهداف سیاسی خودشان برسند.

در مجموع باید یک بار برای همیشه با رسانه‌های منتشر کننده فیک نیوز چنان برخورد قاطعی بشود که همگان بدانند انتشار خبر فیک و بازی کردن باآبروی افراد هزینه سنگینی دارد و رها کردن آن‌ها فقط باعث ادامه‌دار شدن موضوع و گسترش اخبار دروغ و بازی با ذهن و روان مردم می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/150496

اخبار پیشنهادی

نظرات

4 پاسخ

  1. حالا اگر ثابت شد خبر فیک بوده، برخورد کنند مردم هم خوشحال می شوند.
    اما نشود مثل قضیه سیسمونی گیت قالیباف که تایید شد و خبرنگار هم با حکم چندین ساله به زندان افتاد.
    از این دست اقدامات انقلابی نکنید لطفا.

  2. ننگ بر تو زاکانی مزور دین فروش دین ندار، تو پرچمدار فساد و الواتی و … زادگی

  3. معصوم رو به تو سپردیم که سرش هوو بیاری؟ اف بر تو و آبادت. همسن بچه ات آخه علی رضا خان؟

  4. همین مسئولین بی آبرو، آبروی بقیه مسئولان را میبرند. انحطاط اخلاقی تنهای واژه کوچکیست در مقابل رفتار و عملکرد بعضی مسئولان مظلوم نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی