پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش توئیتری جهت پرس؛

همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار شد.

منتشر شده در 8 فروردین 1403

همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) بزرگترین اجتماع قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با حضور مجریان و کارشناسان برنامه تلویزیونی «محفل»، خانواده‌ها و هزاران نفر از عاشقان قرآن و عترت، روز سه‌شنبه هفتم فروردین‌‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

تلاوت ابتدایی این برنامه را حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان با آیاتی از سوره مبارکه انسان آغاز کرد و بعد از آن احمد ابوالقاسمی دیگر قاری بین‌المللی با آیات پایانی سوره مبارکه بقره آغاز کرد و در ادامه کارشناسان برنامه تلویزیونی محفل با وی همراهی کردند و یک تلاوت جمعی را انجام دادند.

هم‌خوانی گروه‌های تواشیح نجم‌الثاقب از دیگر بخش‌های این محفل بزرگ قرآنی بود که شور خاصی به این برنامه داد. در ادامه این محفل قرآنی مهدی غلام‌نژاد به همراه فرزندان خود به اجرای تلاوت پرداخت.

اجرای مولودی‌خوانی توسط حسین طاهری و اجرای سرود، نورافشانی و… ازجمله بخش‌های دیگر محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود. یکی از بخش‌های ویژه این محفل قرآنی یاد کودکان شهید غزه بود که با همراهی همه تماشاگران همراه بود. بعد از آن حسنین الحلو از کارشناسان قرآنی برنامه محفل آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کرد.

این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم برگزار شد.

پایان‌بخش این محفل قرآنی قرائت جمعی قرآن کریم توسط کارشناسان برنامه محفل و تماشاگران این برنامه بود.

در این پویش که توسط جمعی از نهادها و فعالان قرآنی کشور برنامه‌ریزی و اجرا شد، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبان را مستحکم‌تر کند.

همچنین در پایان این محفل قرآنی ۱۵۰ هزار بسته افطاری میان روزه‌داران توزیع شد.

کاربران فضای مجازی هم با یادآوری پیش بینی غلط های از آب درآمده براندازان مانند برگزاری کنسرت در نوروز 1403 به این مراسم بزرگ واکنش نشان دادند.

در ادامه واکنش کاربران فضای مجازی به حضور پرشور مردم در این اجتماع را مشاهده می‌نمایید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/165251

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی