پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 18 آبان 1399
در سرویس

به گزارش جهت، بازار مرغ همواره در نوسان بوده اما بحث نهاده‌ها مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به دنبال داشت.سریال تلخ و تکراری دردسرهای تولیدکنندگان شرایط تلخی را برای تولیدکنندگان رقم زده است اما تجربه ثابت کرده تولیدکنندگان با هر تلاشی هم که شده سعی خود را به‌کار می‌گیرند تا تولید روی زمین نماند که در این صورت تعطیلی تولید نیز مشکلات تلخ‌تری را به دنبال خواهد داشت.

علیرضا عطائی‌نژاد معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران درباره آخرین وضعیت بازار مرغ اظهار کرد: همچنان مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان مرغ استان بحث تامین نهاده‌ها هم افزایش قیمت‌ها و همچنین کمبود نهاد‌ه‌ها است.

وی افزود: در ارتباط با کمبود نهاده‌ها بحث توزیع سیستمی در دستور کار قرار گرفت که به‌صورت ملی در حال اجرا است و در صورت اتمام کامل آن دست دلالان قطع خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه توزیع سیستمی نهاده‌ها به‌صورت کامل انجام نشده است، اضافه کرد:  این سیستم درحال اجرا بوده و درحال حاضر در مرحله ارزیابی است.

عطائی‌نژاد با اعلام اینکه درحال حاضر تولید مرغ برای تولیدکنندگان با توجه به هزینه‌ها سر به سر است، تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که تولیدکنندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باید حداقل سود برای تولیدکنندگان مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: نباید قیمت مرغ از هزینه سر به سر پایین بیاید در غیر این صورت مشکلاتی برای تولید به دنبال خواهد داشت.معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران  در پایان گفت: بازار مرغ  بعد از هفته‌های پرسرو صدا به تثبیت و آرامش رسیده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/135121

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی