پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی بازار اقتصادی ایران

درجریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت هر گرم طلای 18 عیار کاهشی بود و دلار توافقی در صرافی‌ها با قیمت ۴۶ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری شد.

منتشر شده در 18 اسفند 1401
در سرویس

نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۱۰۰ تومانی ۴۲ هزار و ۳۳۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۴۸۷ کشف شده است.

امروز در بازار ارز پایتخت، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با قیمت ۴۶ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۸ هزار و ۴۸۰تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی به قیمت ۴۹ هزار تومان معامله شد.

کاهش قیمت طلا دربازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به قیمت ۲۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی جدید به نرخ ۲۶ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به قیمت ۱۵ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به نرخ ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۵ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش قیمت ۲۲ هزار تومانی نسبت به دیروز‌، دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهش ۹۰ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۲ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۱۴دلار معامله شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/12829

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی