پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت تحلیلی؛

احمد کارآمد، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت نوشت: فیلترینگ قطعا راهکار دائمی و اصلی نیست ولی کاش برای یکبار هم که شده منتقدین بفرمایند در بحران ایجاد شده و در همین وضعیت موجود، چه کنیم؟

منتشر شده در 20 آبان 1401
در سرویس

احمد کارآمد، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی جهت نوشت: در اینکه فیلترینگ آخرین راهکار هست، شکی نیست اما کمی واقع بینانه وضعیت کشور را ببینید! دقیقا الان چه کنیم؟ اگر نگوییم فضای مجازی، منشا اصلی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر کشور بود حتما در قسمت عمده ای از ماجرا نقش داشت!

به گواه دوست و دشمن، دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا با سواستفاده از برخی مشکلات و چالش ها، در کشور جنگ داخلی راه بیاندازد. در این شرایط نباید وقتی اکثر مسئولین وظیفه خود را بدرستی انجام ندادند، آنکه در حلقه آخر زنجیره وظیفه برخورد سلبی دارد را مورد انتقاد قرار داد که چرا به وظیفه ات عمل می کنی، چرا فیلتر می کنی و محدودیت ایجاد می کنی؟!

فرض می کنیم فیلترینگ بد است و فقط در ایران اجرا می شود!اما وقتی در 16 سال گذشته هیچ اقدام عقلی و منطقی درستی برای شکل‌گیری و تثبیت حاکمیت سایبری صورت نگرفته و کل ملت تحت تاثیر که چه عرض کنم تحت کنترل شبکه های اجتماعی دشمن هستند، راهکار چیست؟

غرب را ببینید که چگونه با آن همه ژست آزادی بیان، شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا یا حتی یک تلویزیون پرس تی‌وی را تحمل نکرد!

فیلترینگ قطعا راهکار دائمی و اصلی نیست ولی کاش برای یکبار هم که شده منتقدین بفرمایند در بحران ایجاد شده و در همین وضعیت موجود، چه کنیم؟ دقیقا الان چه کنیم؟

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/26569

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی