پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 8 اردیبهشت 1400
در سرویس

به گزارش جهت، اسدالله قلی‌زاده، گفت: به‌طور کلی جایگاه‌ها در سال گذشته با کاهش ۳۰ تا ۷۰ درصدی فروش مواجه بودند و حتی در ایام عید نیز میزان فروش در مقایسه با سال‌های قبل از کرونا بسیار پایین‌تر بود و این مورد در بنزین سوپر کاهش بیشتر و مداوم‌تری را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: قیمت بالای بنزین سوپر نسبت به بنزین معمولی و سهمیه‌ای نبودن آن اصلی‌ترین عامل استقبال نکردن مردم از این فرآورده است.

به گفته این مقام مسئول از طرفی جایگاه‌های سوخت به دلیل فروش نرفتن سریع این فرآورده و تبخیر بالاتر آن نسبت به بنزین معمولی دچار زیان و خسارت می‌شوند و حتی باید جریمه کسری ناشی از تبخیر بالا را هم بپردازند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/114786

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی