پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران:

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری و بازداشت عامل توهین به ساحت شهدای خدمت در فضای مجازی خبر داد.

منتشر شده در 5 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ سرهنگ شاهین حسنوند پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری و بازداشت عامل توهین به ساحت شهدای خدمت در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: در جریان رصد و پایش فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی با شش هزار دنبال کننده در خصوص نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت به‌دست آمد و بررسی آن در دستورکار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، گرداننده صفحه مذکور شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی محل سکونت وی در حوزه انتظامی غرب استان تهران به‌دست آمد و برابر هماهنگی قضائی، به پلیس فتا احضار شد.

حسنوند عنوان کرد: متهم که با انتشار اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در صفحه مجازی متعلق به خود، باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر کردن خانواده‌های معظم شهدا شده بود، پس از حذف محتوای مجرمانه، ابراز ندامت و انتشار وضعیت تحت عنوان عذرخواهی از خانواده معظم شهدا، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171110

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی