پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یک کاربر فضای مجازی فاش کرد

یکی از فعالان رسانه‌ای در صفحه توییتری خود از حضور عجیب مسیح علینژاد در سازمان ملل نوشت که آیا این حضور او در این سازمان با عکس مهسا امینی صحت دارد یا نه.

منتشر شده در 13 اردیبهشت 1402

یکی از فعالان رسانه‌ای در صفحه توییتری خود از حضور عجیب مسیح علینژاد در سازمان ملل نوشت که آیا این حضور او در این سازمان با عکس مهسا امینی صحت دارد یا نه. او در این خصوص در صفحه خود نوشت: یک ساعت پیش عکسی که مسیح علی‌نژاد با عکس مهسا امینی گرفت، باعث سوال من شد که چرا پشت مسیح علی نژاد صندلی‌ها خالی هستند؟

رسانه

با دیدن این عکس شروع به تحقیق کردم و متوجه شدم که سازمان ملل «کنفرانس جهانی روز جهانی آزادی مطبوعات» برگزار کرده است و در آن از چندین خبرنگار دعوت کرده است. نکته: این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار میشود.

رسانهرسانه

تصمیم گرفتم ببینم مسیح علی نژاد در آن لحظه‌ای که عکس مهسا امینی را در دست دارد چه چیزی گفته است. ویدیو ۲ ساعت اول مراسم را نگاه کردم. قبل از ورود مسیح علی نژاد چندین نفر از جمله آدری آزولای، آنتونیو گوترش، A.G. Sulzberger ، J. Ivy و گفتگو با آقای naito انجام شده است.

رسانه

حالا نوبت به مسیح علی‌نژاد رسید. اما با تعجب متوجه شدم که خانم مجری از عنوان پنل اول و گروه استفاده کرد و همراه با مسیح علی‌نژاد از Agnes Callamard و David Rohde و Yalitza Aparicio و Maher Nasser در قالب گروه اول نام برد و به صورت گروهی وارد صحنه شدند!

رسانهرسانه

با خودم گفتم حتما یک صحبت دسته جمعی انجام میشه و بعدش مسیح علی نژاد پشت میکروفن می‌رود و عکس مهسا را نشون میدهد. اما اینطور نشد! بعد از کلی صحبت و پخش ویدیویی صحبت اقای Turk مجری از همه تشکر و خداحافظی کرد و کل گروه به همراه مسیح علی‌نژاد رفتند و گروه بعد آمد!

باز با خودم گفتم مسیح علی‌نژاد حتما دیرتر دعوت میشود و با عکس مهسا امینی سخنرانی میکند اما کل ویدیو تمام شد و نیامد! در اخر با خودم دوباره گفتم که حتما من ندیدم یا هنوز بقیه ویدیو ها آپلود نشده‌اند.

رسانه

برای بررسی سخنران ها لیست کل برنامه را چک کردم. وقتی لیست را دیدم متوجه شدم مسیح علی‌نژاد یک بار و فقط با همان گروه باید بیاید و برود و اثری از نام مسیح علی‌نژاد پیدا نکردم. لینک برنامه سخنرانی ها رو از ۹ صبح تا ۱۸ ببنید:

رسانه

خانم علی نژاد من خیلی گشتم سخنرانی شما پشت میکروفن های سازمان ملل را ببینم ولی متاسفانه پیدا نکردم، اسم شما را در لیست برنامه های سخنرانی هم ندیدم. ایا اشتباه از من بوده که شما چنین سخنرانی نکردین یا با عکس یادگاری طرف بودیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8309

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی