پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رسانه‌های صهیونیستی:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سفر رئیس‌جمهور ایران به دمشق را نشان‌دهنده دوران جدید ایران در خاورمیانه ارزیابی و عنوان کردند که در این دوران، ایران جسورتر شده است.

منتشر شده در 13 اردیبهشت 1402
در سرویس

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه واکنش خود به سفر رئیسی به سوریه نوشتند که سفر رئیس جمهور ایران به سوریه در مقطعی مهم در سطح منطقه انجام شده و پیام او این است که ایران پیروز شده است و اتحاد راهبردی این کشور شکسته نمی‎شود.

پیشتر هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی در مورد سفر رئیس جمهور ایران به دمشق، تهران را متحد کلیدی دمشق توصیف کرد و نوشت: سفر رئیسی نمایش اتحاد دو کشور است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» افزود: این سفر بسیار مهم است و توافقاتی که امضا خواهد شد، نماد اتحاد تهران – دمشق و نفوذ منطقه ای ایران است.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز چهارشنبه در صدر هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی به دعوت رسمی «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه و با بدرقه «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قمی» معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای دولت عازم دمشق شد.

آیت‌الله رئیسی نخستین در اولین سفر خارجی خود در سال ۱۴۰۲ امروز عازم سوریه شد و در فرودگاه دمشق مورد استقبال وزیر محمدسامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت سوریه قرار گرفت و پس از آن راهی کاخ ریاست جمهوری سوریه شد تا مراسم رسمی استقبال توسط همتای سوری برگزار شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8267

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی