پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یک منبع نزدیک به معارضان سوریه خبر داد که پایگاه ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضدداعش به رهبری آمریکا در سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

منتشر شده در 30 دی 1401
در سرویس

وبگاه گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- امروز (جمعه) خبر داد که پایگاه ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضدداعش به رهبری آمریکا در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق هدف حمله قرار گرفته است.

دیدبان گزارش داد که این حمله در چند ساعت گذشته رخ داده و یک پهپاد ناشناس این پایگاه را در منطقه «کیلومتر ۵۵» هدف قرار داده است.

طبق این گزارش، این اولین بار است که در سال جدید میلادی و در بیش از پنج ماه گذشته این پایگاه آمریکا در سوریه هدف حمله قرار می‌گیرد.

تا لحظه انتشار این گزارش، ائتلاف بین‌المللی بیانیه‌ای در این باره منتشر نکرده و این حمله را رد یا تأیید نشده و جزئیاتی درباره میزان خسارات وارده یا تلفات جانی احتمالی در دست نیست.

مناطق نفوذ ائتلاف بین‌المللی و تروریست‌های وابسته به آن‌ها موسوم به «جیش مغاویر الثوره» در سوریه پیشتر در نیمه‌ماه آگوست گذشته هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

هدف این حمله پهپادی، پایگاه التنف در منطقه کیلومتر ۵۵ در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق بود که ائتلاف مدعی شده بود اهداف این حمله محقق نشده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/18356

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی