پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس حواشی اتفاق شهادت سروان قنبری را بررسی می‌کند

روز گذشته در حاشیه جشن تولد کیان پیر فلک، پویا مولایی پسر عموی مادر کیان با تحرکی حرف‌های او به ماموران انتظامی حمله و آنها را زیر گرفت که سروان قنبری در این حادثه به شهادت رسید.

منتشر شده در 22 خرداد 1402

روز گذشته 21 خرداد 1402 در سالروز تولد کیان پیر فلک، هنگام برگزاری مراسم تولد بر سر مزار این کودک با صبحت‌ها و تحریک‌های مادر کیان، پسر عموی وی پولا مولایی، با خودروی شخصی خود با سرعت بالا به سروان محمد قنبری زده و او را به شهادت می‌رساند مولایی که قصد ادامه حرکت و حمله به دیگر ماموران را داشت با ضرب گلوله مامورین کشته و متوقف می‌گردد. در اولین تصاویر منتشر شده ویدیویی از ماشین ضارب در رسانه‌های خبری منتشر شد.

تصاویری از محل شهادت شهید قنبری

در پی این حادثه سرهنگ حجت سفید پوست، جانشین انتظامی خوزستان توضیحاتی را  بیان کردند. وی در خصوص این اتفاق گفت: متعاقب فراخوان ضد انقلاب برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیرفلک، همکاران برای تامین امنیت مراسم در ایستگاه ایست و بازرسی حضور داشتند. یک دستگاه خودروی تیبا همکاران ما را مورد هجوم قرار داد که متاسفانه سروان قنبری و تعدادی دیگر از سربازان به شدت مجروح شدند. متاسفانه سروان محمد قنبری به درجه رفیع شهادت نائل شد و سربازان که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. همکاران ما برای متوقف کردن خودرو به سمت خودروی مهاجم شلیک کردند که منجر به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال او به بیمارستان شد.

شب گذشته با اعلام شهادت این شهید به خانواده وی تصاویری جانسوزی از یتم شدن پنج کودک وی در قاب‌های دوربین به تصویر کشیده شد.

مادر این شهید در مصاحبه خود با اقتدار از عزت و سرافرازی فرزندش می گوید و  در خصوص این اتفاق می‌گوید:پسرم برای اسلام رفت و شهید شد

پدر او از ساده زیستی شهید می‌گوید و برادر این شهید از توجه نکردن مردم به فضای مجازی و اینکه ذهن خود را به دروغ‌های رسانه معاند نسپارند می‌گویند.

در فضای مجازی نیز کاربران رسانه مجازی خواستار محاکمه هر چه سریع تر عاملان این ماجرا شدند و برخورد قاطع با مادر کیان پیر فلک که موجب ایجاد این آشوب در شهر ایذه و تاثیر گذاری او بر مخاطبان مجازی در کشور شده است.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

در پی شهادت شهید قنبری  کشته شدن مولایی پسر عموی ماه منیر مولایی رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین در اخبار خود خبر این اتفاق را جور دیگری مطرح کردند آنها در خبر خود کشته شدن مولایی را بدون در نظر گرفتن زیر گرفتن ماموران به عمد و از سمت ماموران انتظامی جلوه داده‌اند.

سلام فرمانده

 

رسانه

 

از سوی دیگر خواهر پویا مولایی در اسنوری‌های خود برای ماموران خط و نشان کشیده است و با تعریف دروغ از ماجرا به مظلوم نمایی پرداخته است.

رسانه

رسانه

درخواست همه مردم برخورد قاطع از قوه قضاییه با عاملان این ماجرا و بازگشت آرامش به منطقه است. اینکه نیروی انتظامی بدون درنگ پویا مولایی را مورد هدف قرار داده است باعث دلگرمی مردم از برخورد قاطع با افرادی است که در تلاش برای از بین بردن امنیت این کشور هستند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/5043

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی