پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

منابع خبری از زخمی شدن چند نفر در تیراندازی به اتوبوس صهیونیست‌ها در نزدیکی دره اردن خبر دادند.

منتشر شده در 13 شهریور 1401
در سرویس

منابع عبری از تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک‌ نشینان اشغالگر صهیونیست در خیابان ۹۰ در منطقه غور اردن (دره اردن) خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: در نتیجه تیراندازی به اتوبوس شهرک نشینان در دره اردن دست کم دو نفر از جمله راننده اتوبوس زخمی شدند.

منابع عبری کمی بعد اعلام کردند ۵ شهرک نشین در عملیات تیراندازی در شمال دره اردن زخمی شدند.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد اتوبوسی که در دره اردن هدف تیراندازی قرار گرفت، حامل نظامیان صهیونیست بود که بر اثر آن ۷ نظامی زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

به گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل مدعی شد که با اجرای عملیاتی در منطقه غور اردن دو فلسطینی را که مظنون به اجرای این عملیات بودند، دستگیر کرده و به دنبال نفر سوم است که متواری شده است. مجریان این عملیات را با دو خودرو انجام دادند و پس از اتمام عملیات یک خودرو را به آتش کشیده و با خودروی دیگر قصد گریختن از محل عملیات را داشتند.

دو روز پیش نیز در پی یک عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک صهیونیستی «کریات اربع» واقع در شرق شهر الخلیل، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک سرباز این رژیم خبر داد.

رسانه‌های عبری فاش کردند صهیونیست‌ها به دنبال شروع یک عملیات بزرگ در مناطق جنین و نابلس هستند. پایگاه خبری عبری زبان «والا» اعلام کرد که برآورد فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که آغاز عملیات نظامی گسترده علیه جنین و نابلس با هدف جلوگیری از وقوع درگیری گسترده در آینده، بسیار نزدیک است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/36533

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی